ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 7 ارديبهشت 1403
جمعه 7 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 7 مهر 1389     |     کد : 9847

كمانداران كشور در تبريز گردهم مي‌آيند

سرپرست مسابقات تير و كمان آزاد تبريز گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس جمعه 9 مهرماه جاري يك دوره مسابقه آزاد تير و كمان با عنوان يادواره دفاع مقدس در تبريز برگزار مي‌شود.

 سرپرست مسابقات تير و كمان آزاد تبريز گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس جمعه 9 مهرماه جاري يك دوره مسابقه آزاد تير و كمان با عنوان يادواره دفاع مقدس در تبريز برگزار مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، محمد سخايي‌فر ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: اين دوره از مسابقات در گراميداشت هفته دفاع مقدس و به ميزباني تيم تير و كمان باشگاه ايدم تبريز برگزار مي‌شود.
وي اظهار داشت: مسابقات آزاد تير و كمان تبريز با حضور 80 كماندار كشور در دو رشته كامپوند و ريكرو و دوبخش زنان و مردان در محل باشگاه ايدم تبريز برگزار مي‌شود.
سخايي‌فر افزود: ثبت‌نام از ورزشكاران براي حضور در اين مسابقه ادامه دارد، ولي حضور ورزشكاران استان‌هاي آذربايجان غربي، تهران، اردبيل، زنجان، كردستان و آذربايجان شرقي قطعي شده است.
وي، در مورد سطح برگزاري اين مسابقه گفت: تيم ايدم كه سابقه چند قهرماني و نايب قهرماني ليگ تير و كمان را در پرونده خود دارد، بازيكنان زيادي را به تيم ملي معرفي كرده است.
سرپرست مسابقات تير و كمان آزاد تبريز اضافه كرد: به دليل سابقه درخشان تيم ايدم و ميزباني اين مسابقات توسط اين تيم، كمانداران برتر كشور در اين دوره حضور يافته‌اند كه بي‌ترديد مي‌تواند در افزايش كيفيت سطح برگزاري آن موثر باشد.
سخايي‌فر گفت: بسياري از مقامات لشكري و كشوري، نمايندگان مجلس و ساير مسئولان محلي در اين مسابقه حضور خواهند يافت كه بي‌ترديد حضور اميدبخش مقامات مسئول مي‌تواند در شكل‌گيري حمايت منسجم از اين ورزش كه در دين مبين اسلام نيز به دفعات مورد تاكيد قرار گرفته، موثر خواهد بود.
يادآور مي‌شود، فينال اين رقابت‌ها در محل پارك شميم پايداري تبريز كه نمايشگاه دفاع مقدس در آن در حال برگزاري است انجام و در پايان از نفرات برتر هر دو رشته تجليل مي‌شود.


نوشته شده در   چهارشنبه 7 مهر 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode