ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 8 ارديبهشت 1403
شنبه 8 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 31 مرداد 1402     |     کد : 201700

سایت AFC: تراکتور به دنبال هفتمین صعود به دور گروهی لیگ قهرمانان

تراکتور امیدوار است بتواند در جدالی سخت، برای هفتمین بار مجوز حضور در دور گروهی لیگ قهرمانان را به دست آورد.

تراکتور امیدوار است بتواند در جدالی سخت، برای هفتمین بار مجوز حضور در دور گروهی لیگ قهرمانان را به دست آورد.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت AFC، تراکتور روز سه‌شنبه در ورزشگاه یادگار امام تبریز، در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا میزبان شارجه امارات خواهد بود. تراکتور که پس از کسب مقام چهارم در لیگ برتر ایران توانست جواز حضور در این رقابت‌ها را به دست بیاورد، باید پس از شکست مقابل پرسپولیس به مصاف این تیم اماراتی برود؛ در حالی که شارجه پس از دو برد در هفته گذشته از شانس خوبی برخوردار خواهد بود.

آخرین حضور تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا به سال ۲۰۲۱ برمی‌گردد که برای دومین بار در تاریخ پس از سال ۲۰۱۶ به مرحله یک‌هشتم نهایی صعود کرد. مقام دوم گروه به لطف چهار امتیاز کسب‌شده از دو دیدار با شارجه به دست آمد.

تیم تبریزی برای صعود به مرحله گروهی برای هفتمین بار به یک نتیجه مثبت دیگر مقابل این تیم اماراتی نیاز دارد.

شارجه که به عنوان برنده جام ریاست به این رقابت‌ها راه یافته، پس از اینکه هفته گذشته در مرحله مقدماتی باشنهارا کینگز بنگلادش را شکست داد حالا باید به دیدار تراکتور برود. لوان پریرا هر دو گل شارجه را در آن دیدار به ثمر رساند.

پیروزی مهیج ۴-۳ مقابل الاتحاد در افتتاحیه فصل جدید لیگ امارات نشان می‌دهد که کوزمین اولاریو سرمربی تیم هنوز هم ترفندهای خوبی در آستین دارد. کایو لوکاس کهنه‌کار در کنار میرالم پیانیچ، پاکو آلکاسر و عثمان کامارا ستاره‌های تیم اماراتی‌اند.

این مربی رومانیایی سال ۲۰۲۱ تیمش را به مرحله یک‌هشتم نهایی رساند و همچنین در فصل گذشته چهار جام داخلی را به دست آورد. پیروزی مقابل تراکتور برای چهارمین فصل متوالی حضور در لیگ قهرمانان آسیا را برای این تیم اماراتی رقم خواهد زد.


نوشته شده در   سه شنبه 31 مرداد 1402  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode