ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 18 ارديبهشت 1403
سه شنبه 18 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 20 شهريور 1389     |     کد : 9285

تنها راه مقابله با دشمنان اسلام ، شکلگيري جبهه متحد امت اسلامي

رهبر معظم انقلاب اسلامي همچنين امروز در ديدار مسئولان نظام ، سفراي کشورهاي اسلامي و جمعي از قشرهاي مختلف مردم ، بزرگترين درس عيد سعيد فطر را اتحاد دنياي اسلام دانستند...

 رهبر معظم انقلاب اسلامي همچنين امروز در ديدار مسئولان نظام ، سفراي کشورهاي اسلامي و جمعي از قشرهاي مختلف مردم ، بزرگترين درس عيد سعيد فطر را اتحاد دنياي اسلام دانستند و تأکيد کردند : ملت هاي مسلمان بايد روز بروز به يکديگر نزديک شوند و بيش از پيش در جهت وحدت گام بردارند زيرا تنها راه مقابله با جبهه دشمنان اسلام ، شکل گيري جبهه متحد امت اسلامي است .
به گزارش پايگاه اطلاع رساني مقام معظم رهبري ، حضرت آيت الله خامنه اي صفوف مستحکم و با شکوه مسلمانان در نماز عيد فطر را جلوه اي از خشوع در مقابل پروردگار و پيوند معنوي و قلبي مسلمانان برشمردند و افزودند : اين صف واحد امت اسلامي بايد براي تمام مسائل مرتبط با جهان اسلام تشکيل شود تا با هم جهت شدن توان ها و فکرها ، کارآيي امت اسلامي در مقابل جبهه عظيم دشمنان اسلام ، جلوه گر شود .
رهبر انقلاب اسلامي با تاکيد بر اينکه دشمني جبهه مقابل دنياي اسلام ، با همه مسلمانان است ، خاطرنشان کردند : اين تصور که آنها با بخشي از مسلمانان دوست و همراه و با بخش ديگري دشمن هستند ، تصور غلطي است زيرا آنها با اصل اسلام که خواستار ايستادگي در مقابل زورگويان است ، مخالفند .
حضرت آيت الله خامنه اي ، با اشاره به بيداري روز افزون امت اسلامي ، آگاهي و هوشياري مسلمانان در قبال مسئله فلسطين را يک نمونه از اين بيداري دانستند و افزودند : امروز ملت بزرگ ايران در ميان ملت هاي مسلمان الگوست و با هوشياري کامل متوجه تحولات جهاني و مسائل دنياي اسلام است .
ايشان حضور پرشکوه مردم ايران در راهپيمايي روز جهاني قدس را نشانه اي از اهتمام ويژه ملت ايران به مسائل جهان اسلام برشمردند و تاکيد کردند : اين همان راهي است که امام بزرگوار (ره ) پيش روي مردم نهاد و تهديدها ، خصومت ها و غرض ورزيها نخواهد توانست اين ملت را از اين مسير بازدارد .
در ابتداي اين ديدار آقاي احمدي نزاد رئيس جمهور با تبريک عيد سعيد فطر ، ايمان و تقواي الهي را ثمره ماه مبارک رمضان دانست و تاکيد کرد : ملت ايران با اندوخته ايمان و تقواي خود ، در مسير عدالت ، پاکي و ايستادگي در مقابل زياده خواهان همچنان پاي خواهد فشرد .
رئيس جمهور همچنين با اشاره به تصميم يک فرد جاهل آمريکايي در جسارت به مقدس ترين کتاب آسماني ، آنرا توطئه اي صهيونيستي و مخالف تعاليم همه پيامبران الهي خواند و خاطرنشان کرد : صهيونيستها و حاميان آنها ، در مسير سقوط و اضمحلال قرار دارند و اينگونه حرکتهاي مذبوحانه ، نه تنها آنها را نجات نخواهد داد بلکه سرعت سقوط و نابودي آنان را دو چندان خواهد کرد .


نوشته شده در   شنبه 20 شهريور 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode