ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 8 ارديبهشت 1403
شنبه 8 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 23 تير 1389     |     کد : 8414

مسابقات ورزشي كشوري دانشجويان دختر و پسر در تبريز افتتاح مي‌شود

رئيس سازمان آموزش و پرورش استان آذربايجان شرقي، گفت: مسابقات ورزشي كشوري دانشجويان دختر و پسر در هشت رشته ورزشي از فردا در تبريز افتتاح مي‌شود...

 رئيس سازمان آموزش و پرورش استان آذربايجان شرقي، گفت: مسابقات ورزشي كشوري دانشجويان دختر و پسر در هشت رشته ورزشي از فردا در تبريز افتتاح مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، فيروز رضايي بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: از اين تعداد يك‌هزار نفر دانشجوي پسر و 600 نفر دانشجوي دختر است كه با همديگر به رقابت مي‌پردازند.
وي ادامه داد: افتتاحيه اين مسابقات ورزشي در سالن صدراي جانبازان از ساعت 5:30 تا هشت عصر خواهد بود.
رضايي افزود: دانشجويان پسر در رشته‌هاي فوتسال، واليبال، شنا، دو و ميداني، شطرنج، كشتي و تكواندو با همديگر به رقابت مي‌پردازند و دانشجويان دختر نيز در رشته‌هاي واليبال، پينگ‌پونك، شطرنج، شنا، بدمينتون و دو ميداني به رقابت مي‌پردازند.
وي با بيان اينكه تابستان سال 89 مثل آب و هوايش داغ از جهت برگزاري مسابقات كشوري در تبريز است، اظهار داشت: تاكنون در خردادماه دو مسابقه سراسري در تبريز برگزار شده است كه يكي از آنها رقابت‌هاي علمي تخصصي معلمان تربيت معلم بوده و ديگري مسابقات قرآني دانش‌آموزان استثنايي سراسر كشور بوده است كه مسابقات قرآني دانش‌آموزان استثنايي به لحاظ حلاوت معنوي خاص قابل تقدير بود.
رضايي ادامه داد: از ديگر مسابقات كشوري كه در استان آذربايجان شرقي برگزار مي‌شود يكي مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه است و ديگري برگزاري نخستين مسابقات المپيك دانش‌آموزي كشور در تبريز خواهد بود كه همزمان با برگزاري مسابقات قرآني انجام خواهد يافت.
وي با اشاره به اهميت برگزاري مسابقات ورزشي دانش‌آموزي كشور گفت: اين مسابقات زمينه‌ساز تربيت اجتماعي و شناخت استعدادهاي برتر دانش‌آموزان بوده و حضور موثر ورزشكاران اين مرزوبوم را در ميادين رقابت‌هاي بين‌المللي فراهم مي‌سازد.
رضايي خاطر نشان كرد: استان آذربايجان شرقي تنها استاني است كه جلوتر از برنامه هاي ورزشي كشور حركت مي‌كند به طوري كه اين استان نخستين استاني بود كه ورزش صبحگاهي دانش‌آموزي را اجرا كرد و از امسال قرار است در سراسر كشور اجرايي مي‌شود.
رئيس سازمان آموزش و پرورش استان آذربايجان شرقي ادامه داد: افزايش ساعات ورزش دانش‌آموزان از اولويت‌هاي برنامه‌اي اين سازمان است به طوري كه در سال گذشته ساعت ورزشي دانش‌آموزان راهنمايي را 50 درصد افزايش داديم و امسال بررسي مي‌كنيم تا ساعت ورزش دبيرستان‌ها را نيز افزايش دهيم.


نوشته شده در   چهارشنبه 23 تير 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode