ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403
پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 19 تير 1389     |     کد : 8358

رهبر معظم انقلاب اسلامي در ديدار مسئولان نظام: بيداري روزافزون دنياي اسلام آغاز زوال آمريكا و قدرت هاي استكباري است

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي با اشاره به تغيير شرايط دنيا و بيداري اسلامي روزافزون در دنياي اسلام، افزودند: يكي از دلايل آغاز زوال قدرتهاي استكباري، بيداري اسلامي مسلمانان است كه موجب شده اين قدرتها، توانايي گذشته را نداشته باشند و شرايط كنوني امريكا مؤيد اين مطلب است...

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي با اشاره به تغيير شرايط دنيا و بيداري اسلامي روزافزون در دنياي اسلام، افزودند: يكي از دلايل آغاز زوال قدرتهاي استكباري، بيداري اسلامي مسلمانان است كه موجب شده اين قدرتها، توانايي گذشته را نداشته باشند و شرايط كنوني امريكا مؤيد اين مطلب است.
به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني دفتر مقام معظم رهبري، همزمان با سالروز بعثت پيامبر اعظم اسلام حضرت محمد (ص)، رهبر انقلاب اسلامي امروز در ديدار مسئولان نظام، سفراي كشورهاي اسلامي در تهران، و جمعي از قشرهاي مختلف مردم، بعثت را مقطعي بسيار حساس و آغاز راهي براي حركت در جهت سعادت انسانها و تأمين خواست هاي فطري و تاريخي بشر دانستند و تأكيد كردند: بعثت پيامبر اسلام (ص) و آيين اسلام پيام آور عدالت، صلح، امنيت و آرامش، و سلامت براي انسانها است و سرانجام اين راه توحيدي، براساس وعده صادق الهي، فلاح و رستگاري و پيروزي براي پويندگان آن است.
حضرت آيت الله خامنه اي با تبريك عيد مبعث نبي مكرم اسلام (ص)، بعثت را به دليل گشوده شدن راههاي عدالت، صلح، امنيت و آرامش و سلامت، بعثتِ رحمت الهي خواندند و افزودند: اين راههاي آرامش و امنيت از محيط دروني قلبي انسان تا محيط جامعه و محيط بين المللي امتداد يافته است و آن كساني كه در اسلام به عنوان معارضان اين راههاي رستگاري معرفي مي شوند، همان افراد و جريانهايي هستند كه با سعادت واقعي بشريت مخالفند.
ايشان با اشاره به آيات قرآن كريم و سيره نبوي كه مسلمانان را به ايستادگي در مقابل معارضان سعادت بشريت فرا مي خواند، خاطرنشان كردند: اسلام همه انسانها را با استدلال روشن، به زندگي سعادت آميز در زير سايه صلح و عدالت و امنيت دعوت مي كند، اما در مقابل كساني كه معارض اين راه هستند، دستور به ايستادگي قاطعانه و غيرمنفعلانه مي دهد.
رهبر انقلاب اسلامي افزودند: در طول تاريخ، معارضينِ راه نوراني سعادت بشريت، جنگ را نه براي استقرار عدالت و صلح بلكه براي توسعه قدرت، گسترش بي عدالتي و سلب امنيت انسانها به راه انداخته اند و امروز نيز قدرتهاي مسلط و مستكبر دنيا، با استفاده از فناوريهاي جديد و تسليحات پيشرفته از جمله سلاح هسته اي، همان مسير جاهليت را با ظاهري مدرن ادامه مي دهند.
حضرت آيت الله خامنه اي تسليحات نظامي قدرتهاي استكباري و هزينه سرسام آور آنها را يكي از مسائل غم انگيز دنياي امروز خواندند و خاطرنشان كردند: تا زماني كه ابرقدرتها سلسله جنبان مسائل جهاني باشند، جنگ، ناامني و بي عدالتي در جهان ادامه خواهد داشت.
ايشان با تأكيد بر اينكه در طول 45 سال از پايان جنگ جهاني دوم تا سال 1990 ميلادي، فقط سه هفته در دنيا جنگ وجود نداشته است، افزودند: اين جنگ ها را همان كساني به پا مي كنند كه رتبه اول توليد تسليحات را دارند و به دنبال كسب منافع حاصل از فروش جنگ افزارهاي نظامي خود هستند و ادعاي امريكا مبني بر جنگ براي استقرار امنيت و عدالت، دروغ محض است.
رهبر انقلاب اسلامي، با اشاره به آمارهاي رسمي درخصوص هزينه نظامي 600 ميليارد دلاري امريكا در سال گذشته ميلادي، تأكيد كردند: اين جنگ افزارهاي نظامي، صرف سركوب ملت مسلمان افغانستان، در قبضه نگه داشتن ملت عراق و همچنين كمك به رژيم خبيث صهيونيستي براي ملتهب نگه داشتن خاورميانه، مي شوند.
حضرت آيت الله خامنه اي خاطرنشان كردند: امروز متأسفانه چنين نظام طاغوتي جاهلانه اي، در دنيا و بر زندگي انسانها حاكم است اما چون اين روش برخلاف سنت الهي در آفرينش و برخلاف حق است، از بين رفتني است و نشانه هاي زوال آن نيز آشكار شده است.
ايشان با اشاره به تغيير شرايط دنيا و بيداري اسلامي روزافزون در دنياي اسلام، افزودند: يكي از دلايل آغاز زوال قدرتهاي استكباري، بيداري اسلامي مسلمانان است كه موجب شده اين قدرتها، توانايي گذشته را نداشته باشند و شرايط كنوني امريكا در مقايسه با گذشته، مؤيد اين مطلب است.
رهبر انقلاب اسلامي با تأكيد بر ضرورت اتحاد بيش از پيش مسلمانان خاطرنشان كردند: معارضين راه توحيد و راه سعادت بشريت، در هر نقطه‌اي كه بيداري اسلامي بيشتر باشد، احساس خطر بيشتري مي كنند، و به همين دليل است كه امروز، دشمني ها با جمهوري اسلامي ايران افزايش يافته است.
حضرت آيت الله خامنه اي، جمهوري اسلامي ايران را پرچمدار بيداري، اتحاد و عزت ملتهاي مسلمان دانستند و تأكيد كردند: 31 سال است كه قدرتهاي استكباري عليه نظام اسلامي تلاش مي كنند و 31 سال است كه با وجود همه اين دشمني ها، جمهوري اسلامي ايران به فضل الهي، قويتر و ريشه دارتر از گذشته شده است.
ايشان با تأكيد بر اينكه اين روند همچنان ادامه خواهد داشت و وعده صادق خداوند، زوال و نابودي باطل است، افزودند: هرچه بر ميزان دشمني ها افزوده شود، عقبه هاي مردمي در دنياي اسلام بيشتر خود را بازخواهند يافت و ملتها و دولتهاي اسلامي نيز بايد بيش از پيش اعتماد به نفس داشته باشند و از قدرتهاي مستكبر نهراسند زيرا نيروي آنها جعلي و غيرواقعي و رو به زوال است. 


نوشته شده در   شنبه 19 تير 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode