ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 29 ارديبهشت 1403
شنبه 29 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 20 ارديبهشت 1389     |     کد : 7527

بهترين از گوشه و كنار جهان

سليقه در انتخاب سوژه توسط عكاس و در عين حال حضور او در زمان و مكان مناسب دليل اصلي جذابيت عكس است. نگاهي به 10 عكس از بهترين ها از گوشه و كنار جهان...

سليقه در انتخاب سوژه توسط عكاس و در عين حال حضور او در زمان و مكان مناسب دليل اصلي جذابيت عكس است. نگاهي به 10 عكس از بهترين ها از گوشه و كنار جهان. 
منبع: روزنامه لوفيگارو .
 گزارش : بهرام افتخاري.

منظره تماشايي يك پروانه كه بي‌ترديد سر اين تمساح را با يك تنه شناور درخت اشتباه گرفته و روي چشم او نشسته است.

اين تصويري است كه مي‌تواند در تاريخ ثبت شود. چه كسي است كه هنوز نمي‌داند ورلد اكسپوي شانگهاي از روز اول مه افتتاح شده است؟ مانند بازيهاي المپيك سال 2008 چيني‌ها همه چيز را در اين نمايشگاه به طور اغراق‌آميزي باشكوه به نمايش گذاشته‌اند.

اين كوليبري گونه آنا جوجه‌هايش را با شيره گلها، شيره درختان و حشرات بسيار ريز تغذيه مي‌كند.

منظره ديدني آديلي ووكسور بندباز اويغور كه فقط به كمك يك چوب تعادل به روي يك پا روي كابلي بر فراز استاديوم آشيانه پرنده پكن ايستاده است.

ورلد اكسپوي شانگهاي به اندازه‌اي مهم تلقي مي‌شود كه هر روز بخشهايي از اخبار رسانه‌ها را به خود اختصاص مي‌دهد. يك راهب بودايي درشب افتتاح اين نمايشگاه جهاني به آتش‌بازي خيره شده است.

ژاپن در روز دوم مه جشن كودومونوهي كه كودكان را گرامي مي‌دارد برگزار كردند. در اين جشن نمادهايي از جمله اين آستين‌هاي به شكل ماهي‌هاي كوي به بامبوها آويخته مي‌شود.

تصوير اعضاي گارد ملي آمريكا در روز دوم مه كه سدهايي شناور را در سواحل لوييزيانا نصب مي‌كنند. قطعا اين سدها مانع از نشست نفت به ساحل نخواهند شد.

منظره رژه تمريني واحدهاي نظامي روسيه در روز چهارم مه در شهر مسكو. مراسم رژه رسمي روز يكشنبه نهم مه به مناسبت شصت و پنجمين سالگرد پايان جنگ جهاني دوم در پايتخت روسيه برگزار مي‌شود.

شهر تاريخي نشويل در ايالت تنسي شاهد سيل گسترده‌اي ناشي از بارش‌هاي باران شديد بود.

تصوير اين كودك مكانيكي غول‌آسا را قطعا در يك گزارش خبري هفته گذشته مشاهده كرده‌ايد. اين كودك مكانيكي و الكترونيكي غول‌آسا به ارتفاع 5/6 متر در غرفه اسپانيا در ورلد اكسپوي شانگهاي پذيراي بازديدكنندگان است. اين مانكن بسيار رئاليست قادر است 80 حركت مختلف را از جمله تنفس، پلك زدن، خنديدن و دست تكان دادن به بازديدكنندگان را انجام دهد.


نوشته شده در   دوشنبه 20 ارديبهشت 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode