ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 31 ارديبهشت 1403
دوشنبه 31 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 9 ارديبهشت 1389     |     کد : 7384

بهترين دوربين عکاسي جهان

انجمن TIPA در نشست سال 2010 خود به رسم هر سال برترين دوربينهاي عکاسي، چاپگرها و ديگر تجهيزات مرتبط با عکاسي را انتخاب کردند...

 انجمن TIPA در نشست سال 2010 خود به رسم هر سال برترين دوربينهاي عکاسي، چاپگرها و ديگر تجهيزات مرتبط با عکاسي را انتخاب کردند.
طي دو دهه گذشته دبيران 28 مجله بين المللي عکاسي در انجمن مطبوعاتي به نام TIPA گرد هم آمده و براي انتخاب بهترين دوربين عکاسي، بهترين تجهيزات عکاسي، چاپگرها و ديگر لوازم مرتبط راي گيري مي کنند و منتخبين اين راي گيري در دسته بندي هاي مختلف جايزه ويژه TIPA را دريافت مي کنند.
اين افراد دوربينها و تجهيزات مرتبط با آن را از جنبه هايي مانند نوآوري، تکنولوژيکي، طراحي، کاربري ساده، کارايي، قيمت و درجه کارايي و کيفيت تصويرمورد بررسي قرار داده و انتخاب مي کنند.
جلسه سال 2010 انجمن TIPA نيز مشابه هر سال برگزار شده و برندگاني به همراه داشته است. از ميان اين برندگان نرم افزار فتوشاپ CS5 به عنوان بهترين نرم افزار براي عکاسي و ويرايش عکس انتخاب شد.
دوربين کانن EOS 550D در بخش بهترين دوربين DSLR پيشرفته و دوربين کانن EOS 7D در بخش DSLR تخصصي به عنوان بهترين انتخاب شدند. کانن همچنين در بخش چاپگرها با توانايي چاپ تصاوير بزرگ و چاپگرهاي چند کاره نيز عنوان بهترين را به دست آورد.
در بخش بهترين دوربين کامپکت حرفه اي Powershot G11 کانن انتخاب شده و دوربين Exilim EX-G1 کاسيو نيز به عنوان بهترين دوربين کامپکت مقاوم برگزيده شد.
در بخش نوآوري هاي عکاسي، فناوري FinePix REAL 3D شرکت فوجي مقام اول را به خود اختصاص داد و در بخش خوشنام ترين دوربين عکاسي، دوربين Leica M9 انتخاب شد.
در بخش لنزهاي حرفه اي عکاسي سرانجام شرکت نيکون به خاطر لنزهاي NIKKOR 70-200 mm f/2.8G ED VR II مقامي را به دست آورد و رتبه اول را از آن خود کرد. همچنين اين شرکت در بخش دوربينهاي ديجيتال-SLR حرفه اي به خاطر دوربين D3s خود به مقام اول دست پيدا کرد.
بر اساس گزارش گيزمگ، در ميان دوربينهاي تصويربرداري تخصصي نيز دوربين JVC Everio GZ-HM1 به عنوان دوربين برتر انتخاب شد.

مهر


نوشته شده در   پنجشنبه 9 ارديبهشت 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode