ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 1 خرداد 1403
سه شنبه 1 خرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 21 ارديبهشت 1403     |     کد : 203639

فوری: خالق ChatGPT دوشنبه رقیب گوگل را معرفی می‌کند

رویترز گزارش می‌دهد که OpenAI قصد دارد رقیب موتور جست‌وجوی گوگل را ۲۴ اردیبهشت (دقیقا یک روز قبل از برگزاری کنفرانس توسعه‌دهندگان I/O ۲۰۲۴) معرفی کند.


رویترز گزارش می‌دهد که OpenAI قصد دارد رقیب موتور جست‌وجوی گوگل را ۲۴ اردیبهشت (دقیقا یک روز قبل از برگزاری کنفرانس توسعه‌دهندگان I/O ۲۰۲۴) معرفی کند. موتور جست‌وجوی OpenAI مبتنی‌بر هوش مصنوعی خواهد بود. موتور جست‌وجوی OpenAI به کاربران اجازه می‌دهد تا از ChatGPT سؤال بپرسند. چت‌بات با استناد به منابع آنلاین مانند اخبار، پست‌های مختلف و ویکی‌پدیا، پاسخ کاربر را می‌دهد. گزارش‌ها به دامنه‌ی جدید search.chatgpt.com اشاره می‌کنند که درحال راه‌اندازی است. عملکرد جست‌وجو همین حالا برای کاربران ChatGPT دردسترس است؛ اما فقط برای کسانی که هزینه‌ی اشتراک را پرداخت می‌کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
طبق گزارشی جدید، خالق ChatGPT روز دوشنبه موتور جست‌وجوی جدیدی برای رقابت با گوگل معرفی می‌کند.
 
رویترز گزارش می‌دهد که OpenAI قصد دارد رقیب موتور جست‌وجوی گوگل را ۲۴ اردیبهشت (دقیقا یک روز قبل از برگزاری کنفرانس توسعه‌دهندگان I/O 2024) معرفی کند. موتور جست‌وجوی OpenAI مبتنی‌بر هوش مصنوعی خواهد بود.
 
موتور جست‌وجوی OpenAI به کاربران اجازه می‌دهد تا از ChatGPT سؤال بپرسند. چت‌بات با استناد به منابع آنلاین مانند اخبار، پست‌های مختلف و ویکی‌پدیا، پاسخ کاربر را می‌دهد.
 
گزارش‌ها به دامنه‌ی جدید search.chatgpt.com اشاره می‌کنند که درحال راه‌اندازی است. عملکرد جست‌وجو همین حالا برای کاربران ChatGPT دردسترس است؛ اما فقط برای کسانی که هزینه‌ی اشتراک را پرداخت می‌کنند.
 
در سوی دیگر میدان، گوگل به سرعت در حال بهبود مدل‌ هوش مصنوعی جمنای است و تجربه‌ی جست‌وجوی مولد (SGE) را به کمک توسعه‌دهندگان Search Labs آزمایش می‌کند.
 
گوگل ویژگی پاسخ هوش مصنوعی در صفحه‌ی نتایج اصلی جست‌وجو را به‌صورت عمومی ارزیابی می‌کند و کاربران بدون نیاز به عضویت در Search Labs می‌توانند پاسخ هوش مصنوعی را مشاهده کنند.
 
منبع: زومیت

 


برچسب ها
نوشته شده در   جمعه 21 ارديبهشت 1403  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode