ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 30 فروردين 1389     |     کد : 7231

ازدواج صحيح از طريق فضاي مجازي حاصل نمي‌شود

اساسي‌ترين مسئله در امر ازدواج شناخت صحيح طرفين از يكديگر بوده و اين شناخت از طريق فضاي مجازي حاصل نمي‌شود....

 مدير سازمان جوانان آذربايجان شرقي گفت: اساسي‌ترين مسئله در امر ازدواج شناخت صحيح طرفين از يكديگر بوده و اين شناخت از طريق فضاي مجازي حاصل نمي‌شود.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي سازمان جوانان استان آذربايجان شرقي، حجت الاسلام حسن شعباني امروز اظهارداشت: بي‌اعتمادي يكي از عمده‌ترين آسيب‌هايي است كه زندگي زوجيني را كه به وسيله آشنايي در فضاي مجازي با يكديگر ازدواج مي‌كنند، تهديد مي‌كند.
وي افزود: اختلالي كه آشنايي در فضاي مجازي ايجاد مي‌كند وابستگي و دلبستگي است كه باعث ازدواج‌هاي احساسي بوده و طبيعتا آمار طلاق را بالا مي‌برد و استحكام ازدواج را تهديد مي‌كند.
شعباني گفت: ازدواج، پيوند خانواده‌هاست و اين امر هر قدر از طريق خانواده‌ها باشد، موجب استحكام بيشتري مي‌شود.
مدير سازمان جوانان آذربايجان شرقي افزود: از آنجا كه شناخت افراد در فضاي مجازي نسبت به يكديگر چهره به چهره نيست، بسياري از افراد به ارائه اطلاعات غيرواقعي مي‌پردازند كه اين روند منجر به عدم شناخت صحيح افراد از يكديگر شده و عواقب سوء و آسيب‌هاي زيادي را به دنبال مي‌آورد.
مدير سازمان جوانان آذربايجان شرقي همچنين اظهار داشت: در حال حاضر بحث دوستي‌هاي قبل از ازدواج به عنوان يك آسيب جدي جوانان را مورد تهديد قرار داده است.
شعباني ادامه داد: بايد اذعان كرد هم‌اكنون در اين امر خير و مهم تنها سازمان ملي جوانان به عنوان متولي اصلي شناخته مي‌شود و همكاري سازمان‌ها و ادارات ديگر با اين نهاد در حد صفر است.
وي تصريح كرد: در حالي كه آموزش و پرورش بيش از يك هزار مربي آموزش خانواده دارد و يا ساير ارگان‌ها توانايي فعاليت براي ترويج ازدواج را در ميان جوانان دارند، اما در اين زمينه‌ها به طور ملموس و عملي وارد عرصه نشده‌اند.
شعباني اضافه كرد: در بحث ازدواج اعتقاد داريم موانع توهمي و نرم‌افزاري بسيار بيشتر از مسائل سخت‌افزاري براي مردم و جوانان به عنوان يك دغدغه وجود دارد كه در اين راستا تلاش مي‌كنيم گروه‌هاي مرجع را ‌به موضوع ازدواج حساس كنيم تا در اين زمينه در جامعه حركت‌هايي تاثيرگذار به وقوع بپيوندد.
وي با بيان اينكه در حال حاضر بحث دوستي‌هاي قبل از ازدواج به عنوان يك آسيب جدي جوانان را مورد تهديد قرار داده است، خاطرنشان كرد: بايد جامعه را نسبت به اين قضيه و آسيب‌هاي آن حساس كنيم و راهكارهاي برون رفت از آن را ارائه كنيم. 



نوشته شده در   دوشنبه 30 فروردين 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode