ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 28 ارديبهشت 1403
جمعه 28 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 18 فروردين 1389     |     کد : 7081

رهبر معظم انقلاب اسلامي در ديدار جمعي از مسئولان كشور: سازمان كنفرانس اسلامي به وظيفه ذاتي‌ خود در دفاع از فلسطين عمل كند

آيت‌الله خامنه‌اي گفتند: سازمان كنفرانس اسلامي كه اساسا براي حمايت از فلسطين تشكيل شده، به وظيفه ذاتي‌اش در دفاع از فلسطين و بسيج دنياي اسلام در مقابل حركت‌هاي موذيانه صهيونيست‌ها عمل كند...

آيت‌الله خامنه‌اي گفتند: سازمان كنفرانس اسلامي كه اساسا براي حمايت از فلسطين تشكيل شده، به وظيفه ذاتي‌اش در دفاع از فلسطين و بسيج دنياي اسلام در مقابل حركت‌هاي موذيانه صهيونيست‌ها عمل كند.
به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از دفتر مقام معظم رهبري، حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي در ديدار جمعي از مسئولان كشور و شخصيت‌هاي علمي و سياسي، بر اولويت بندي مسائل كشور به موضوعات اصلي و فرعي تأكيد و خاطرنشان كردند: مسئولان كشور در بخش‌هاي مختلف، توجه خود را بر پيشبرد اهداف اصلي نظام و خدمت رساني به مردم متمركز كنند.
حضرت آيت‌الله خامنه‌اي با تبريك سال جديد، حضور گسترده مردم در مشاهد مشرفه و اماكن مقدسه هنگام تحويل سال جديد را عادتي بسيار پسنديده و نشانه ايمان ديني مردم ايران دانستند و افزودند: هرچه محتواي ديني حوادث گوناگون زندگي افزايش يابد، سعادت و رستگاري انسان تضمين مي‌شود و كساني كه دنيا را منهاي دين مي‌خواستند اكنون به مشكلات صعب العلاجي گرفتار شده‌اند.
ايشان با اشاره به تلاش گسترده غرب براي خارج كردن دين از عرصه زندگي و علني كردن مسائل ضد اخلاقي خاطرنشان كردند: نتيجه اين تلاش‌ها در غرب، از هم پاشيدن خانواده و بيگانه شدن افراد جامعه از يكديگر است اما با اثبات پوچي و به بن بست رسيدن اين تفكرات، افراد به دين بر مي‌گردند و اكنون با آغاز اين حركت عظيم، اسلام در كانون توجه قرار گرفته است.
حضرت آيت‌الله خامنه‌اي، اسلام را نقطه درخشان و نگين اصلي در منظومه توجهات معنوي در جهان دانستند و علت اصلي مخالفت با اسلام را همين نكته ارزيابي كردند و افزودند: بخش عمده‌اي از دشمني با نظام اسلامي، به علت وجود ايمان ديني در اين كشور است چرا كه ايمان ديني است كه مردم را به صحنه آورده و آنان را در پيچ و خم هاي خطرناك و مشكلات، به خوبي هدايت كرده است.
رهبر انقلاب اسلامي به قضاياي اخير فلسطين و فاجعه آفريني در غزه و كرانه باختري اشاره و خاطرنشان كردند: اسلام زدايي از آثار اسلامي، وقايع حرم ابراهيمي و بيرون راندن مسلمانان از خانه و كاشانه خود، توطئه بسيار خطرناكي است كه جلوي چشم همه و در سايه مشغول كردن دنياي اسلام به امور جزئي، در حال اتفاق افتادن است.
حضرت آيت‌الله خامنه‌اي افزودند: جا دارد سازمان كنفرانس اسلامي كه اساسا براي حمايت از فلسطين تشكيل شده، به وظيفه ذاتي‌اش در دفاع از فلسطين و بسيج دنياي اسلام در مقابل حركت‌هاي موذيانه صهيونيست‌ها عمل كند.
ايشان ظرفيتهاي دنياي اسلام را براي مقابله با طمع ورزي و خباثتهاي صهيونيستها بسيار بالا ارزيابي و خاطرنشان كردند: توانمندي و ظرفيتهاي دنياي اسلام فقط در نفت خلاصه نمي شود بلكه بزرگترين بازار مصرف كالا و مهمترين گذرگاه‌ها و شريان‌هاي حياتي دنيا در اختيار مسلمانان است و آبروي غرب در اين منطقه خلاصه مي‌شود.
رهبر انقلاب اسلامي در همين زمينه تصريح كردند: دنياي اسلام حتي بدون استفاده از اين امكانات و به صرف استفاده از منطق و حرف سياسي در دنيا، و نَفس خواستن دولت‌ها و ملت‌ها كه وزنه عظيمي در تحولات بين المللي است، مي‌تواند به خواسته‌هاي برحق خود جامه عمل بپوشاند.
حضرت آيت‌الله خامنه‌اي در اين ديدار همچنين با اشاره به گذران فصول و سال‌ها و ضرورت تجربه اندوزي از اين تحويل و تحول، همگان را به رعايت تقوي و ارتباط با خدا خصوصاً توجه بيش از پيش در نماز، توصيه و ابراز اميدواري كردند: با عمل كردن مسئولان و مردم به وظايف خود، رحمت الهي شامل حال اين كشور شود. 


نوشته شده در   چهارشنبه 18 فروردين 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode