ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 28 ارديبهشت 1403
جمعه 28 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 12 فروردين 1389     |     کد : 7001

رهبر معظم انقلاب در يادمان منطقه عملياتي فتح المبين: اگر جوانهاي امروز در دوران دفاع مقدس بودند، با همان عزم در ميدان حاضر مي شدند

رهبر معظم انقلاب اسلامي تأكيد كردند: اگر جوانهاي نسل امروز نيز در دوران دفاع مقدس بودند، با همان عزم راسخ در ميدان حاضر مي شدند و امروز همين جوانان، پايمردي خود را در ميدان علم و سياست، تلاش و كار، همبستگي ملي، و بصيرت به اثبات رسانده اند...

 رهبر معظم انقلاب اسلامي تأكيد كردند: اگر جوانهاي نسل امروز نيز در دوران دفاع مقدس بودند، با همان عزم راسخ در ميدان حاضر مي شدند و امروز همين جوانان، پايمردي خود را در ميدان علم و سياست، تلاش و كار، همبستگي ملي، و بصيرت به اثبات رسانده اند.
به گزارش فارس به نقل از پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري، حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي ظهر امروز با حضور در محل يادمان عمليات غرور آفرين فتح المبين در منطقه عملياتي دشت عباس، ياد و خاطره رشادتها و دلاورمرديهاي رزمندگان غيور اسلام در اين عمليات ظفرمند را كه در سال 1361 انجام شد، گرامي داشتند و براي شهداي گرانقدر اين عمليات، علوّ درجات مسئلت كردند.
حضرت آيت‌الله خامنه‌اي در جمع كاروانهاي راهيان نور كه براي بازديد از اين منطقه عملياتي دوران دفاع مقدس، به محل يادمان عمليات فتح المبين آمده بودند، در سخناني با تجليل از فداكاري، ايستادگي، هوشمندي و عزم راسخ نسل جوان دوران دفاع مقدس تأكيد كردند: تنها راه سعادت دنيا و آخرت ملت ايران، ادامه همان راه با حفظ شجاعت، بصيرت، تدبير، عزم راسخ و اراده مستحكم مبتني بر باور و ايمان اسلامي است.
رهبر انقلاب اسلامي اهداف خود از حضور در مناطق عملياتي دوران دفاع مقدس را گراميداشت فداكاري و ايستادگي رزمندگان اسلام و شهداي والامقام و قدرداني از ايثار و جانفشاني مردم عزيز خوزستان در يكي از حساس ترين و سخت ترين شرايط كشور دانستند و افزودند: مردم خوزستان در دوران دفاع مقدس در صف اول رزمندگان بودند و پيوستگي آنان با ايران اسلامي آنچنان بود كه وسوسه هاي قومي و زباني دشمن بعثي هم نتوانست اين پيوند مستحكم را سست كند.
حضرت آيت‌الله خامنه‌اي مناطق عملياتي دوران دفاع مقدس را زيارتگاه خواندند و يكي ديگر از دلايل حضور خود در اين مناطق را قدرداني از زائران و بازديد كنندگان اين مناطق برشمردند و تأكيد كردند: اين سنت بسيار ستودني و حركت با بركت كه از چند سال پيش در قالب كاروانهاي راهيان نور آغاز شده، بايد همچنان ادامه يابد.
ايشان خاطرنشان كردند: ملت ايران هرگز نبايد مقطع حساس، تاريخي و پرافتخار دوران دفاع مقدس را فراموش كند زيرا آن مقطع يك تجربه گران سنگ است.
رهبر انقلاب اسلامي تأكيد كردند: اگر جوانهاي نسل امروز نيز در دوران دفاع مقدس بودند، با همان عزم راسخ در ميدان حاضر مي شدند و امروز همين جوانان، پايمردي خود را در ميدان علم و سياست، تلاش و كار، همبستگي ملي، و بصيرت به اثبات رسانده اند.
حضرت آيت‌الله خامنه‌اي با تأكيد بر اينكه هدف دشمنان نظام جمهوري اسلامي از به راه انداختن جنگ تحميلي، تحقير ملت ايران با جدا كردن بخشي از خاك كشور بود، افزودند: در آن دوران آمريكا، شوروي سابق، و برخي كشورهاي اروپايي كه دم از حقوق بشر مي زنند، همه به دشمن خبيث بعثي كمك كردند تا نظام اسلامي ايران را شكست دهد اما جوانان اين ملت با فداكاري، عزم راسخ و ايمان قوي خود، توطئه قدرتهاي استكباري را خنثي و دشمن را ذليل و منكوب كردند.
ايشان خاطرنشان كردند: همواره عزم راسخ، هوشمندي، بصيرت، ايستادگي، قاطعيت و شجاعت ملت مي تواند دشمنان را هر چند كه در ظاهر بزرگ و نيرومند باشند، شكست دهد.
رهبر انقلاب اسلامي توانايي، قدرت و نفوذ ملت ايران در دنياي اسلامي را به مراتب بيشتر و گسترده تر از دوران دفاع مقدس دانستند و افزودند: امروز نيز توطئه هاي دشمنان زياد است اما ملت ايران با ايستادگي خود، به اين توطئه ها پوزخند مي زند.
حضرت آيت‌الله خامنه‌اي جنگ فكري و سياسي را سخت تر از جنگ نظامي خواندند و تأكيد كردند: ملت ايران نشان داد كه در جنگ، در ميدانهاي سياسي و امنيتي، بصيرت و ايستادگي اش كمتر از بصيرت و ايستادگي دوران جنگ نظامي نيست.
ايشان با تأكيد بر لزوم همت مضاعف و كار مضاعف در همه عرصه ها، خاطرنشان كردند: ملت ايران بايد عقب افتادگي دوران طولاني استبداد و دخالت خارجي را جبران كند.
رهبر انقلاب اسلامي جوانان كشور را در سطح دنيا كم نظير برشمردند و تأكيد كردند: وجود چنين جواناني، نويد بخش آينده درخشان كشور است و جوانان با لطف و عنايت خداوند متعال، آن روزي را خواهند ديد كه كشور از لحاظ علمي، فناوري، سياسي و نفوذ بين المللي در سطحي است كه شايسته ايران اسلامي و ملت بزرگ ايران است



نوشته شده در   پنجشنبه 12 فروردين 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode