ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 10 فروردين 1389     |     کد : 6972

عامل قطع 200 درخت به درخت بسته شد

يکي از عاملان قطع 204 اصله درخت در يکي از فضاهاي سبز زنجان، روز دوشنبه با دستور قضايي به يکي از درختان بريده شده در اين محل بسته شد...

 
يکي از عاملان قطع 204 اصله درخت در يکي از فضاهاي سبز زنجان، روز دوشنبه با دستور قضايي به يکي از درختان بريده شده در اين محل بسته شد.
نماينده دادستان زنجان در محل اجراي دستور قضايي در خصوص اين متهم گفت: فردي بنام "‌ح - ن "، 51 ساله به اتهام قطع غيرقانوني اشجار با صدور حکم جلب ازسوي مقامات قضايي استان، روز گذشته توسط مامورين نيروي انتظامي شناسايي و دستگير شد.
محمدرضا حميدي افزود: اين مجرم روز بيستم اسفندماه پارسال اقدام به قطع 9 اصله درخت در اين منطقه کرده بود که اين امر فتح بابي براي ديگر مجرمين شد که با سوء استفاده ازاين موضوع و اجاره يک دستگاه اره برقي اقدام به قطع 204 اصله درخت در اين محل کردند.
وي، بابيان اينکه مجازات قطع کنندگان غيرقانوني اشجار طبق قانون مجازات اسلامي علاوه بر پرداخت خسارت به شهرداري، از سه ماه تا سه سال حبس مي باشد،‌ يادآورشد:‌ ارزش مادي هر يک از اين درختان قطع شده طبق برآورد شهرداري زنجان از 12ميليون تا 18ميليون ريال است.
حميدي، شمار متهمين در اين رابطه را 9نفر ذکرکرد و اظهار داشت: بقيه متهمان با انجام کارهاي اطلاعاتي به زودي دستگير و به مجازات اعمال خود خواهند رسيد.
وي، استفاده از فضاي سبز موجود و باز کردن فضاي ديد بيشتر براي دايرکردن مغازه هايي که به صورت غيرقانوني در اين محل برپا شده است را عمده انگيزه ي متهمان اين پرونده بيان کرد.
در مراسم اجراي دستور قضايي در محل بريده شدن درختان فضاي سبز زنجان، تابلوي مغازه هايي که در مقابل اين فضا و به صورت غيرقانوني داير شده بودند، پايين آورده شد.
همچنين درب ورودي مغازه هاي غيرمجاز توسط مامورين شهرداري زنجان ديوارکشي و پلمپ شد.


نوشته شده در   سه شنبه 10 فروردين 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode