ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 9 اسفند 1388     |     کد : 6654

آينده امريكا "مغلوب قطعي مقاومت ملت فلسطين " است

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي، آينده امريكا را "مغلوب قطعي مقاومت ملت فلسطين " دانستند و افزودند: بلاشك اقدامات 70-60 ساله اخيردولتهاي امريكا در حمايت از صهيونيستها، مايه بدنامي اين كشور در تاريخ خواهد بود...


حضرت آيت‌الله خامنه‌اي، آينده امريكا را "مغلوب قطعي مقاومت ملت فلسطين " دانستند و افزودند: بلاشك اقدامات 70-60 ساله اخيردولتهاي امريكا در حمايت از صهيونيستها، مايه بدنامي اين كشور در تاريخ خواهد بود. 
به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از دفتر پايگاه اطلاع‌رساني مقام معظم رهبري، در اولين روز از هفته وحدت و خجسته ايام ميلاد پيامبر خاتم، حضرت محمد مصطفي (ص)، رهبران گروه‌هاي جهادي و مبارز فلسطيني در افتتاح همايش "همبستگي ملي و اسلامي براي آينده فلسطين "، در ديدار با حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي تأكيد كردند: فلسطين و قدس شريف در پرتو "مقاومت و جهاد و استقامت " به آغوش امت اسلام باز خواهد گشت و اسرائيل غاصب، سرنوشتي جز شكست و نابودي نخواهد داشت.
حضرت آيت الله خامنه اي در اين ديدار در سخناني مهم و اميدبخش، با تجليل از مقاومت پولادين ملت فلسطين و مردم استوار غزه تأكيد كردند: فلسطين قطعاً و يقيناً در سايه ادامه استقامت به ياد ماندني ملت فلسطين، "وحدت گروههاي مبارز جهادي حول محور مقاومت " و ايمان و توكل به پروردگار، آزاد خواهد شد و حاميان رژيم صهيونيستي نصيبي جز روسياهي و بدنامي تاريخي، نخواهند برد.
ايشان ايستادگي تحسين برانگيز مردم فلسطين و غزه را پديده‌اي عجيب و شگفت‌انگيز و عامل اصلي پيشرفت و استحكام موقعيت فلسطيني ها خواندند و با تشكر عميق و تقدير شايسته از ملت فلسطين افزودند: تحمل "مصائب و فشارهاي بي پايان " در غزه و سراسر فلسطين، جز با هدايت و ياري پروردگار امكان پذير نيست و ملت فلسطين، انصافاً شايسته لقب "مقاوم ترين ملت تاريخ " است.
رهبر انقلاب اسلامي حفظ و تقويت روحيه استقامت در ملت فلسطين را مهمترين وظيفه گروههاي جهادي و مبارز و زمينه ساز استمرار پيروزيهاي فلسطين دانستند و خاطرنشان كردند: دشمن صهيونيست و طرفهاي ديگر با وارد آوردن فشارهاي سنگين و مختلف به مردم غزه و ساحل غربي، در تلاشند آنها را از مقاومت رو گردان كنند و به گزينه تسليم سوق دهند اما ملت فلسطين با روحيه مضاعف و اميدواري بيشتر، مطمئن باشد كه حركت عظيم آنان، حتماً به نتيجه خواهد رسيد.
حضرت آيت الله خامنه اي، اقتدار روزافزون جبهه مقاومت در مقابل جبهه استكبار و كفر را واقعيتي مشهود و انكارناپذير برشمردند و به رهبران گروههاي فلسطيني خاطرنشان كردند: استحكام و پيشرفت نمايان جبهه مقاومت، نتيجه "وارد كردن عنصر معنويت به مبارزه " و ايمان و توكل بر خداوند است بنابراين بايد روحيه ديني و ايمان حقيقي را در ملت فلسطين عميق تر كرد و "توكل، اميد، حسن ظن به تحقق وعده هاي پروردگار صادق " را افزايش داد.
ايشان، پيروزي ملت ايران بر رژيم ستمشاهي را نمونه اي از تحقق وعده هاي صدق پروردگار خواندند و افزودند: تشكيل جمهوري اسلامي در كشوري كه رژيم طاغوتي اش، تحت حمايت همه جانبه امريكا و غرب بود، امري محال بشمار مي آمد اما توكل بر خدا، "مبارزه متكي بر وحدت، ايمان و استقامت " و قاطعيت امام خميني، اين امر محال را ممكن كرد و يقيناً آزادي فلسطين، دشوارتر از پيروزي ملت ايران بر رژيم ستمشاهي نخواهد بود.
حضرت آيت الله خامنه اي، روشنگري و مقابله با تبليغات دروغ غربيها درباره مسئله فلسطين را مهم خواندند و با اشاره به رسوايي مفتضحانه امريكا و ديگر مدعيان دفاع از حقوق بشر در جنگ 22 روزه غزه افزودند: امريكا و ديگر حاميان صهيونيستها، فجيع ترين و گسترده ترين نقض حقوق بشر در غزه را كاملاً ناديده گرفتند و فقط وقتي ملتهاي جهان با راهپيمايي و تظاهرات به ميدان آمدند، برخي اروپاييها و سازمانهاي مدعي آزادي و حقوق بشر براي جلوگيري از رسوايي بيشتر، به محكوم كردن لفظي آن جنايات پرداختند.
ايشان، مواضع سازمان ملل را در قبال جنايات صهيونيستها در جنگ 22 روزه غزه، نوعي رسوايي دانستند و افزودند: براساس گزارش گلدستون، سران جاني و مجرم رژيم صهيونيستي بايد محاكمه و مجازات شوند اما چرا هيچ خبري نيست و حمايتها از دولت غاصب و جعلي صهيونيستي، بيشتر هم شده است.؟
رهبر انقلاب اسلامي، امتحان بسيار بد اكثر دولتهاي عرب را در جنگ 22 روزه غزه يادآور شدند و افزودند: اين دولتها موضوع فلسطين را مسئله اي عربي مي خواندند اما آنگاه كه پاي كمك به فلسطيني ها پيش آمد حتي بر اين اساس هم عمل نكردند و برادران عرب فلسطيني خود را در مقابل دشمن و حاميانش تنها گذاشتند و اين عملكرد، در تاريخ ثبت خواهد شد.
رهبر انقلاب اسلامي، شعار تغيير رئيس جمهور جديد امريكا را حركتي براي ترميم بدنامي و بي آبرويي واشنگتن برشمردند و خاطرنشان كردند: اين تلاش دروغين نيز بي ثمر ماند چرا كه امريكايي ها در مسئله فلسطين و بسياري مسائل ديگر، به صراحت دروغ مي گويند و ملت ايران سي سال است كه به اين گونه دروغها عادت كرده است.
حضرت آيت الله خامنه اي، مسئله فلسطين را چالشي جدي براي تمدن غرب و مدعيان ليبرال دمكراسي خواندند و افزودند: مقاومت ملت فلسطين ادعاهاي چند صد ساله غرب را درباره آزادي و حقوق بشر، كاملاً زير سئوال برده و رسوا كرده و "مسئله فلسطين " امروز به شاخصي براي تشخيص مدافعان واقعي از مدعيان دروغين "آزادي و حقوق بشر " تبديل شده است.
ايشان آينده امريكا را "مغلوب قطعي مقاومت ملت فلسطين " دانستند و افزودند: بلاشك اقدامات 70-60 ساله اخيردولتهاي امريكا در حمايت از صهيونيستها، مايه بدنامي اين كشور در تاريخ خواهد بود.
رهبر انقلاب اسلامي با تأكيد بر تشكيل خاورميانه جديد يعني خاورميانه اسلامي، دفاع از ملت فلسطين را وظيفه اي انساني و اسلامي خواندند و افزودند: دولتهاي اسلامي در اين زمينه، وظايف سنگين تري دارند ضمن اينكه ملتها بيدار شده اند و خواهان حمايت بيشتر از فلسطين هستند.
حضرت آيت الله خامنه اي، حمايت از فلسطين را براي جمهوري اسلامي و ملت ايران، مسئله اي عقيدتي دانستند و افزودند: مسئله فلسطين، براي ما و مردم ما، يك تاكتيك و حتي استراتژي سياسي نيست بلكه مسئله دل و ايمان است به همين علت، ملت ايران در روز قدس نيز همچون 22 بهمن كه روزي متعلق به سرنوشت خودشان و كشورشان است در سراسر كشور به صحنه مي آيند و احساسات حقيقي خود را در دفاع از مظلومان فلسطين بيان مي كنند.
ايشان، در بخش ديگري از سخنانشان، موقعيت و سرنوشت سازشكاران را نشان دهنده بي اعتباري و بي فايده بودن مذاكره با دشمن صهيونيست دانستند و خاطرنشان كردند: كساني كه راه حقيقي و اصلي نجات قدس و فلسطين، يعني مبارزه و استقامت را ناديده گرفتند مجبور به قبول مسائل تحميلي دشمن شدند و اگر لحظه اي از آن تحميلات، پا را فراتر گذاشتند حذف و يا تحقير شدند.
رهبر انقلاب اسلامي، نفي مقاومت و مبارزه را، چه دانسته و چه ندانسته موجب ضربه زدن به ملت فلسطين خواندند و افزودند: اين واقعيات، بايد براي افكار عمومي، مستمراً بازگو شود.
حضرت آيت الله خامنه اي، نصرت خداوند را شامل دنيا و آخرت مؤمنان دانستند و افزودند: امكانات اقتصادي - سياسي - نظامي و تبليغاتي ملت ايران از امريكا كمتر است اما، ما به علت نصرت قابل درك پروردگار از امريكا قوي تر هستيم و اين نصرت را در پيشرفت روزافزون خود و عقب نشيني امريكا، كاملاً مشاهده مي كنيم.
رهبر انقلاب اسلامي در پايان سخنانشان تأكيد كردند: انشاءالله قدس شريف به آغوش مسلمانان باز خواهد گشت و مردم جهان و ملت مقاوم فلسطين، اين روز بزرگ را حتماً شاهد خواهند بود.
در ابتداي اين ديدار آقاي متكي وزير امور خارجه ضمن ارائه گزارشي از اهداف همايش "همبستگي ملي و اسلامي براي آينده فلسطين "، با اشاره به روند صعودي مبارزات مردم فلسطين بر ضد رژيم صهيونيستي گفت: اكنون شرايط به گونه اي شده است كه پشتيبانان رژيم صهيونيستي در حمايت از اين رژيم جعلي دچار ترديدهاي جدي شده و سازمانهاي بين المللي نيز مجبور به بررسي گوشه اي از پرونده چند دهه جنايت هاي صهيونيستها شده اند.



نوشته شده در   يکشنبه 9 اسفند 1388  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode