ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 10 بهمن 1392     |     کد : 66480

لزوم معرفی ظرفیت‌‌های سرمایه‌گذاری تبریز

شهردار تبریز بر لزوم شناسایی، تقویت و معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی تبریز به منظور جذب حداکثری سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه مدیریت شهری تأکید کرد.

شهردار تبریز بر لزوم شناسایی، تقویت و معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی تبریز به منظور جذب حداکثری سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه مدیریت شهری تأکید کرد.


به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی در جریان بازدید سرزده خود از سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری تبریز، سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه مدیریت شهری را اساس و محور توسعه جهشی و پایدار تبریز دانست و اظهار کرد: فاصله و اختلاف فاحش میان درآمدهای سالانه شهرداری و نیازها و مطالبات واقعی شهر و شهروندان ضرورت و لزوم بهره‌گیری از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی را دوچندان کرده و شهرداری به منظور تحقق اهداف و برنامه‌های خود ناگزیر از حرکت به سمت سرمایه‌گذاری است.

وی در عین حال تلاش برای تدوین و معرفی بسته‌های سرمایه‌گذاری مناسب با وضعیت عمرانی و خدماتی شهرداری، شناسایی سرمایه‌گذاران علاقمند به توسعه تبریز، حضور فعال در نمایشگاه‌های داخلی و بین‌المللی و برنامه‌ریزی برای تسهیل شرایط سرمایه‌گذاری بخش خصوصی را از مهم‌ترین و اصلی‌ترین وظایف و مسئولیت‌های مدیران سرمایه‌گذاری شهرداری برشمرد.

شهردار تبریز ابراز امیدواری کرد‌ با برنامه‌ریزی‌های کلان مدیریتی در حوزه سرمایه‌گذاری، شهر تبریز همچون گذشته به عنوان شهر برتر کشور در این حوزه معرفی شود.

اعتبارات فضای سبز تبریز در سال آینده، 500 میلیارد ریال

شهردار تبریز از تخصیص اعتبارات کلان برای توسعه فضای سبز شهری تبریز در سال آینده خبر داد.

نجفی برنامه‌ریزی برای توسعه زیربنایی، پایدار و هدفمند فضای سبز شهری، یکی از اصلی‌ترین سیاست‌های راهبردی مدیریت شهری در سال آینده خواهد بود و در لایحه بودجه سال آینده شهرداری اعتبارات ویژه و کلانی برای این امر پیش‌بینی شده است.

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بودجه تخصیصی شهرداری برای حوزه فضای سبز شهری خاطرنشان کرد: بالغ بر 500 میلیارد ریال برای توسعه، حفظ و نگهداری فضای سبز شهری تبریز در لایحه بودجه سال آینده شهرداری اعتبار پیش‌بینی شده است.

وی در عین حال افزود: این حجم از اعتبارات پیش‌بینی شده در بخش‌ها و حوزه‌هایی چون توسعه، تجهیز و بهسازی فضای سبز شهری‌، ایجاد و احداث پارک‌ها و بوستان‌های محلی، اجرای طرح‌های آبیاری، تولید نهال و گل، کاشت اراضی و زمین‌های خالی شهر، اجرای طرح‌های جنگل‌کاری و دیگر بخش‌های فضای سبز شهری تبریز هزینه می‌شود.

شهردار تبریز در خاتمه مشارکت عمومی شهروندان در حوزه ایجاد، توسعه و نگهداری از فضای سبز را خواستار شد.


نوشته شده در   پنجشنبه 10 بهمن 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode