ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 9 بهمن 1392     |     کد : 66445

انجمن های اسلامی فرزندان و پیشتوانه مردمی انقلاب اسلامی هستند

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: انجمن های اسلامی فرندان انقلاب اسلامی هستند و باید همانند اوایل انقلاب بی هیچ چشم داشتی، در خدمت انقلاب و نظام باشند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: انجمن های اسلامی فرندان انقلاب اسلامی هستند و باید همانند اوایل انقلاب بی هیچ چشم داشتی، در خدمت انقلاب و نظام باشند.



به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی،حجت‌الاسلام  حمید عظیمی صبح روز چهارشنبه در دیدار با مسئولان
انجمن های اسلامی مساجد تبریز، حضور مردم را بزرگترین پشتوانه نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: حضور گسترده و رای ۹۸ درصدی مردم به حکومت جمهوری اسلامی در ۱۲ فروردین ۵۸ مهمترین پشتوانه نظام و بزرگترین رفراندوم انتخاباتی بود و مردم نیز به فرموده معمار کبیر انقلاب اسلامی که مساجد سنگر هستند، همواره باید این سنگرها را حفظ کنند.

وی با اشاره به ماهیت مادی انقلاب هایی چون انقلاب روسیه و فرانسه خاطر نشان شد: بر خلاف این انقلاب ها که شعارهای مادی ویژگیهای آنها بود، حضور مردم در صحنه و اهمیت و جایگاه آنها مهمترین مشخصه انقلاب اسلامی است، موضوعی که کمرنگ بودن آن در زمان خلافت امیر المومنین (ع) محسوس ودلیل شهادت مظلومانه آن حضرت نیز بود در حالیکه حکومت جمهوری اسلامی ایران تجلی واقعی حاکمیت مردم و قرارگیری مجتهدی عالم و عادل چون امام خمینی و ولی فقیه درراس حکومت است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در ادامه به خط مشی رهبر کبیر انقلاب و ایستادگی در مقابل طاغوت و نظر برخی خواص برای رابطه با غرب در شرایط فعلی اشاره و تصریح کرد: اگر ابراهیم در مقابل نمرود، موسی درمقابل فرعون و امام خمینی با آمریکا سازش کردند، پس ما هم می توانیم بنا به نظربرخی خواص با غرب و آمریکا رابطه برقرار کنیم اما همانگونه که مقام معظم رهبری خط انقلاب را خط امام نامیده اند، تا زمانی که از خط مقابله با طاغوت عدول نکرده ایم در این خط هستیم.

وی در ادامه افزود: بر همین اساس باید در کنارتوجه به خواسته های مشروع مردم، جمهوریت و اسلامیت نظام نیز مورد توجه قرار گیرد و
در این میان انجمن های اسلامی که به‌عنوان یکی از بزرگترین نهادهای مردمی، فرزند انقلاب هستند، باید همانند اوایل انقلاب بدون هیچ چشم داشتی به حمایت های دولتی وبا همان روحیه خدمتگذاریدر مسیر تحقق اهداف نظام و خدمت به مردم گام بردارند که اگر چنین شود، بر اساس آیات قرآنی، فردی چون رهبر کبیر انقلاب اسلامی تبدبل به امت می‌شود.

حجت‌الاسلام عظیمی با اشاره به فرارسیدن ایام الله دهه فجر گفت: انجمن های اسلامی باید در این ایام ضمن حفظ و تبیین ارزش های انقلابی و اسلامی نسبت به گسترش پیام آنها نیز افدام کنند چرا که بر خلاف دیگر انقلاب ها که عموماً ماهیتی مادی داشتند، انقلاب ما برای حفظ مظاهر و معالم دین است.

وی ادامه داد: تمام تلاش دشمن با ترفندهایی چون شبیخون فرهنگی نیز با هدف ضربه زدن به این ارزش ها صورت می گیرد تا دین و مفاهیم دینی با بازگشت ارتجاعی به عقب از مسیر خود بازماند و ما نیز به‌عنوان دوستداران این نظام اسلامی با تمام توان برای حفظ این ارزش ها و مظاهر کوشش خواهیم کرد تا آنجا که حتی اگر تعارضی بین اسلامیت و ملیت ما نیز بوجود آید، ملیت خود را نیزفدای دیانت خود میکنیم،همچنانکه در دفاع مقدس هم اسلام خواهی مایه نجات میهن اسلامی شد.

در این نشست در مورد ساماندهی مراسم گرامیداشت ایام الله دهه فجر و انجام هماهنگی های لازم برای برگزاری باشکوه این مراسم با همکاری انجمن های اسلامی بحث و تبادل نظر شد.


نوشته شده در   چهارشنبه 9 بهمن 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode