ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 7 بهمن 1392     |     کد : 66286

میدان ساعت تبریز 5 برابر وضع موجود می‌شود

شهردار منطقه 8 تبریز با اشاره به تعریض میدان ساعت گفت: میدان ساعت 5 برابر وضع موجود می‌شود و در زمینه کاهش بار ترافیکی محدوده انتقال پمپ بنزین و اداره برق نیز در دستور کار است.



شهردار منطقه 8 تبریز:

میدان ساعت تبریز 5 برابر وضع موجود می‌شود

شهردار منطقه 8 تبریز با اشاره به تعریض میدان ساعت گفت: میدان ساعت 5 برابر وضع موجود می‌شود و در زمینه کاهش بار ترافیکی محدوده انتقال پمپ بنزین و اداره برق نیز در دستور کار است.
 


به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی مدبر خاک‌نژاد بعد از ظهر امروز در نشست شورای ترافیک تبریز در ارتباط‌ با اجرای طرح ترافیک محدوده مرکزی تبریز، اظهار کرد: طرح ترافیک تبریز چندین سال است مطرح شده، پیش نیازهایی دارد که تا حدودی باید برطرف شود تا اجرایی شود.

وی افزود: از چند سال گذشته طرح ترافیک تبریز آغاز شده و تا به امروز شهرداری تبریز در چندین مرحله توانسته به خوبی ورود پیدا کند و در این زمینه 15 محل ترافیک‌زا از محدوده مرکزی شهر منتقل شده است.

شهردار منطقه 8 تبریز، بیان کرد: لازم است از این به بعد اکثر اماکن تاریخی و قدیمی، از بافت‌های تاریخی مرکز شهر به عنوان پیاده راه و از ساختمان‌ها به عنوان موزه و تالارهای شهر استفاده کنند از بار ترافیکی محدوده مرکزی شهر کاسته شود.

مدبر با اشاره به تعریض میدان ساعت گفت: میدان ساعت 5 برابر وضع موجود می‌شود و در زمینه کاهش بار ترافیکی محدوده انتقال  پمپ بنزین و اداره برق نیز در دستور کار است.

وی گفت: شهرداری بر اجرای طرح ترافیک محدوده شهر مصر است و در زمینه اجرای هرچه بهتر این طرح چندین پارکینگ در حال احداث است تا با راه‌اندازی آن برخی مشکلات ترافیکی حل شود.

شهردار منطقه 8 تبریز خاطرنشان کرد: باید برای این طرح تمام دستگاه‌ها همسو و همدل باشند و در غیر ابن صورت امکان پذیر نخواهند بود.

براسا این گزارش، حریم و محدوده اجرای طرح ترافیک هسته مرکزی شهر طرح ترافیک محدوده مرکزی شهر تبریز در محدوده چهار راه شریعتی تا میدان شهرداری، خیابان امام از ابتدای خیابان خاقانی تا میدان دانشسرا، خیابان شریعتی جنوبی تا چهارراه 17 شهریور، 17شهریور تا چهارراه باغشمال و ارتش جنوبی، ابتدای خیابان شهید مطهری (راسته کوچه) از سمت چایکنار تا پل قاری و تقاطع خیابان‌های فلسطین و جمهوری اسلامی به مرحله اجرا در خواهد آمد و در این محدوده تنها خودروهای حمل و نقل عمومی و درون شهری اجازه تردد می‌یابند.


نوشته شده در   دوشنبه 7 بهمن 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode