ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 15 ارديبهشت 1403
شنبه 15 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 4 بهمن 1392     |     کد : 66145

مردم از بی‌قانونی و تفسیر به رای قانون شکایت دارند

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه مردم از بی‌قانونی و تفسیر به رای قانون شکایت دارند، گفت: قوانین برای حل مشکلات مردم و تسهیل رابطه مردم با مسئولان دولت تصویب می‌شود و نمی‌توان برای نه گفتن به مردم به قانون استناد کرد.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه مردم از بی‌قانونی و تفسیر به رای قانون شکایت دارند، گفت: قوانین برای حل مشکلات مردم و تسهیل رابطه مردم با مسئولان دولت تصویب می‌شود و نمی‌توان برای نه گفتن به مردم به قانون استناد کرد.



به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، اسماعیل جبارزاده ظهر امروز در جمع مدیران حراست استان آذربایجان‌شرقی، حراست‌ها را به دلیل دسترسی و اشراف آنها به اخبار و اطلاعات محیط‌های اداری، به عنوان امین مسئولان عالی استان ذکر کرد و افزود: حراست‌ها می‌توانند در پیشگیری از نارضایتی مردم و کاهش مشکلات، آسیب‌ها و نارسایی‌های احتمالی در نظام اداری نقش موثری ایفا کنند.

وی با بیان اینکه وجود امنیت در هر جامعه‌ای ضروری است اما مهمتر از آن احساس امنیت است، افزود: امروز با تغییری که در فضای سیاسی کشور پیش آمده، مردم امنیت را بیشتر از گذشته احساس می‌کنند.

جبارزاده حضور مردم به عنوان بزرگترین حامیان انقلاب اسلامی در تمام عرصه‌ها را قابل تقدیر دانست و افزود: همه مسئولان به ویژه مدیران حراست وظیفه دارند از نشاط و امید به وجود آمده در جامعه مراقبت کنند، چرا که رشد و توسعه در گرو جلب رضایت مردم و احساس امنیت و آرامش در جامعه است.

استاندار آذربایجان‌شرقی در ادامه با بیان اینکه مردم از بی‌قانونی و تفسیر به رای قانون شکایت دارند، افزود: قوانین برای حل مشکلات مردم و تسهیل رابطه مردم با مسئولان دولت تصویب می‌شود و نمی‌توان برای نه گفتن به مردم به قانون استناد کرد.

وی خاطرنشان کرد: انتظار ما از حراست‌ها این است که مدافع قانون‌مداری در دستگاه‌های اجرایی باشند و از قانون‌گریزی ممانعت کنند.

جبارزاده با تاکید بر علت‌یابی مشکلات سیستم اداری و پیشگیری از آن، از مدیران حراست‌ها خواست نقاط مثبت دستگاه‌ها را تقویت و برای کاهش نارسایی‌ها راهکار ارائه کنند.

وی افزود: مدیران حراست به دلیل اشراف بر مشکلات و مسائل دستگاه‌ها باید مشاور امنیتی مسئولان باشند و انتظار داریم که حراست صرفا خبرمحور نباشد، بلکه در کنار ارایه اخبار، مشکلات را آسیب‌شناسی کرده و برای آنها راهکار ارائه کند.

جبارزاده اصل پیشگیری را یکی از وظایف مهم حراست‌ها عنوان کرد و گفت: نباید اجازه دهیم که جرمی واقع شود و سپس با آن برخورد کنیم، چرا که عدم پیشگیری از مشکلات، موجب نارضایتی مردم و عدم اعتماد به دستگاه‌ها می‌شود.


نوشته شده در   جمعه 4 بهمن 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode