ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 15 ارديبهشت 1403
شنبه 15 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 2 بهمن 1392     |     کد : 66098

آماده سازی فضای آموزشی؛ مشارکت بخش خصوصی و خیرین مدرسه‎ساز را می‎طلبد

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت:تهیه و آماده سازی فضاهای آموزشی کشور با مشارکت بخش خصوصی، خیرین مدرسه ساز و با سمت دهی به موقوفات و نذورات مردمی می تواند حل شود.

حجت‌الاسلام حمید عظیمی:

آماده سازی فضای آموزشی؛ مشارکت بخش خصوصی و خیرین مدرسه‎ساز را می‎طلبد

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت:تهیه و آماده سازی فضاهای آموزشی کشور با مشارکت بخش خصوصی، خیرین مدرسه ساز و با سمت دهی به موقوفات و نذورات مردمی می تواند حل شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی،حجت‌الاسلام حمید عظیمی به همراه معاون فرهنگی،مسئول آموزش و روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان با رئیس جهاد مدرسه سازی استان دیدار و در خصوص تامین فضای مدارس صدرا بحث و گفتگو کردند. وی افزود:مدارس صدرا برمبنای کادر سازی برای نظام جمهوری اسلامی ایران و تامین ورودی حوزه های علمیه تاسیس شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در این دیدار گفت:دبیرستان صدرای دارای متون آموزشی متناسب با الگوهای دین مبین اسلام هست و الان ۱۰۹ مدرسه در سطح کشور فعال می باشد که سهم استان آذربایجان شرقی از این تعداد۶ مدرسه می باشد که بدون اخذ هیچ شهریه و کمک اولیاء به مدرسه اداره می شوند.

وی با برشمردن مشکلات فضای آموزشی مدارس صدرا افزود:کمبود فضای آموزشی مدارس صدرا یکی از مشکلات اساسی این مدارس در استان می باشد و فضاهای که از طریق آموزش و پرورش در اختیار این اداره کل قرارداده شده محدود و دارای نواقص می باشد.

حجت‌الاسلام حمید عظیمی خاطر نشان کرد:اگر موقوفات و نذورات مردمی به سمت نیازهای آموزشی کشور هدایت شود می تواند بسیاری از معضلات فرهنگی در جامعه را حل و روند آموزشی و پرورش کشوررا بهبود بخشد.

وی در خصوص تامین زمین مورد نیاز برای ساخت مدارس صدرا گفت:اداره کل تبلیغات اسلامی استان آماده است تا زمین مورد نیاز برای ساخت مدارس صدرا را در اختیار خیرین و ستاد جهاد مدرسه سازی قرار دهد تا با این کار به امر اشاعه فرهنگی دینی در جامعه کمک نماید.

حسین روحانی رئیس ستاد مدرسه سازی استان نیز در این دیدار با تاکید به نقش بی بدیل مدارس قرآنی و علوم اسلامی در جامعه گفت:نیاز کنونی جامعه ما بسط و گسترش فعالیت های دینی و قرآنی است و در این راستای ما از نزدیک با نحوه فعالیت این مدارس آشنا خواهیم شد ودر حد توان اداره کل تبلیغات اسلامی را در تامین فضای آموزشی این مدارس یاری خواهیم کرد.


نوشته شده در   چهارشنبه 2 بهمن 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode