ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 15 ارديبهشت 1403
شنبه 15 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 1 بهمن 1392     |     کد : 65990

اجرای طرح نظرسنجی از مراجعان در 800 واحد اداری سطح استان

مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری آذربایجان ‌شرقی از اجرای طرح نظرسنجی و محاسبه رضایت‌مندی مراجعان دستگاه‌های اجرایی استان در سال 1392 خبر داد.

مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری آذربایجان ‌شرقی از اجرای طرح نظرسنجی و محاسبه رضایت‌مندی مراجعان دستگاه‌های اجرایی استان در سال 1392 خبر داد.

 

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی استانداری، علیرضا مهرآسا اظهار کرد: این طرح براساس مصوبه تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع، در سطح 21 شهرستان استان برگزار می‌شود و طی آن، میزان رضایت مراجعان از نحوه ارائه خدمات، تعامل با مخاطبان و میزان اعتماد و خوش‌بینی مردم به دستگاه‌های دولتی مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

 

وی با بیان این که این طرح تا نیمه اسفند ماه 1392 ادامه خواهد داشت، افزود: این نظرسنجی از طریق تکمیل پرسشنامه و مصاحبه تصادفی با مراجعان در بیش از 800 واحد اداری در سطح استان انجام می‌گیرد و حجم نمونه آن بالغ بر 21 هزار نفر برآورد شده است.

 

مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری آذربایجان‌ شرقی با بیان این که کلیه برنامه‌ها و فعالیت‌های نظام اداری، پیش‌نیاز خدمت به مردم است، افزود: تمام دستگاه‌های اجرایی، ادارات، سازمان‌ها و نهادهای عمومی غیردولتی باید در جهت تسهیل خدمت‌رسانی به مردم با حفظ کرامت انسانی، نسبت به اجرای برنامه‌های مختلف تحول اداری اقدام کنند.

 

مهرآسا اطلاع‌رسانی از نحوه انجام امور و خدمات قابل ارایه دستگاه‌ها به مردم را ضروری دانست و افزود: مستندسازی فرایندها و به‌روز رسانی و مکانیزه کردن آنها و بهبود و اصلاح روش‌های ارایه خدمات و بازرسی از واحدهای تحت سرپرستی، از دیگر اقداماتی است که سازمان‌ها باید در راستای تحول اداری انجام دهند.

 

وی با تاکید بر این که تلاش می‌کنیم نظرسنجی از مراجعان دستگاه‌ها محدود به سه ماه آخر سال نبوده و در ایام دیگر سال نیز این کار انجام شود، گفت: رتبه‌بندی دستگاه‌های اجرایی استان پس از تشکیل بانک داده‌ها و تجزیه و تحلیل اطلاعات مندرج در پرسشنامه‌ها انجام و نتایج آن در فروردین 1393 منتشر خواهد شد.

 

مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری آذربایجان شرقی افزود: مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی موفق در این زمینه مورد تشویق قرار گرفته و به مدیران و کارکنان آن دسته از دستگاه‌های اجرایی که در این خصوص توفیق کمتری داشته باشند تذکرات لازم توسط مسئولان داده خواهد شد.

 

وی همچنین مشارکت مردم در اجرای این طرح را خواستار شد و افزود: قطعا همکاری مردم شریف استان با پرسشگران طرح نظرسنجی، موجب بهره‌گیری کامل و شفاف از دیدگاه مردم نسبت به عملکرد کارکنان دولت و در نهایت ارتقای رضایت‌مندی مردم از نظام اداری کشور خواهد شد.

 

طرح تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع یکی از مصوبات ده‌گانه برنامه تحول اداری است که در سیاست‌های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری در برنامه پنجم توسعه نیز مورد تاکید قرار گرفته است.


نوشته شده در   سه شنبه 1 بهمن 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode