ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 18 ارديبهشت 1403
سه شنبه 18 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 20 بهمن 1388     |     کد : 6483

رهبر معظم انقلاب در ديدار فرماندهان و افسران نيروي هوايي ارتش: ملت ايران در 22 بهمن با وحدت كلمه مستكبرين را مبهوت خواهد كرد

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي راز استحكام، ماندگاري و اثربخشي انقلاب اسلامي را وجود انگيزه الهي، اخلاص و ايمان در بناي آن دانستند و با اشاره به ضرورت حفظ وحدت آحاد مردم، تأكيد كردند: ملت ايران در روز 22 بهمن، با نمايش وحدت كلمه و اتحاد خود، جبهه استكبار را بار ديگر همچون گذشته مبهوت خواهد كرد...

 حضرت آيت‌الله خامنه‌اي راز استحكام، ماندگاري و اثربخشي انقلاب اسلامي را وجود انگيزه الهي، اخلاص و ايمان در بناي آن دانستند و با اشاره به ضرورت حفظ وحدت آحاد مردم، تأكيد كردند: ملت ايران در روز 22 بهمن، با نمايش وحدت كلمه و اتحاد خود، جبهه استكبار را بار ديگر همچون گذشته مبهوت خواهد كرد.
به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني دفتر مقام معظم رهبري، حضرت آيت‌الله خامنه اي رهبر انقلاب اسلامي و فرمانده كل قوا امروز در ديدار جمع زيادي از فرماندهان، افسران، خلبانان و كاركنان نيروي هوايي ارتش كه در سالروز بيعت تاريخي جمعي از افسران و كاركنان نيروي هوايي با امام خميني (ره) در 19 بهمن سال 57، انجام شد، حادثه نوزده بهمن 57 را يك خط شكني بزرگ سياسي خواندند و افزودند: در اين حادثه جز انگيزه خدايي و اخلاص، هيچ انگيزه ديگري وجود نداشت، و به همين دليل حركت نوزده بهمن 57، در تاريخ ماندگار شد و همچنان نيز اثرگذار است.
حضرت آيت الله خامنه اي، انقلاب اسلامي ايران را نيز به دليل بناي الهي و ايماني آن، ماندگار و اثرگذار دانستند و افزودند: اين انقلاب، انقلابي براي خدا و براي اجراي احكام الهي و استقرار عدالت بود كه با مجاهدت و ايستادگي به پيروزي رسيد و ادامه يافت و دلها را تسخير كرد، بنابراين انقلاب اسلامي در تاريخ ماندگار شد و ثبات و اقتدار معنوي پيدا كرد.
رهبر انقلاب اسلامي با تأكيد بر اينكه دشمنان انقلاب اسلامي و دستگاههاي استكباري و صهيونيسم از درك علل ثبات و اقتدار معنوي انقلاب اسلامي عاجز هستند، خاطرنشان كردند: هزاران رسانه و صدها مغز و فكر با مدرنترين شيوه هاي تبليغاتي و ترفندهاي گوناگون، دائماً در حال تبليغ و طراحي بر ضد نظام اسلامي هستند اما تاكنون نتوانسته اند به اين نظام صدمه اي وارد كنند زيرا استحكام اين نظام ريشه در بناي ايماني و الهي آن دارد.
حضرت آيت الله خامنه اي تأكيد كردند: امروز هيچ نظامي در دنيا همانند نظام اسلامي وجود ندارد كه با وجود حجم سنگين تبليغات دروغ و مخرب و فشارهاي سياسي، اقتصادي و تحريم ها اينگونه مستحكم بايستد.
ايشان افزودند: نظام اسلامي از اين پس هم در مقابل همه اين فشارها خواهد ايستاد و امريكا و صهيونيسم و مجموعه مستكبران و زورگويان دنيا نخواهند توانست با ابزارهاي سياسي و اقتصادي و يا تهديد و تهمت و يا تحريك ايادي خود، اندكي اين انقلاب را بلرزانند.
رهبر انقلاب اسلامي با تأكيد بر اينكه راز ماندگاري انقلاب اسلامي اتكاء به خداوند متعال و ايمان مردم است، خاطرنشان كردند: به همين دليل است كه هرگاه توده عظيم مردم در سراسر كشور، براي انقلاب احساس خطر، و دشمني جدي مي كنند، بدون فراخوان به خيابانها مي آيند و اين همان اتفاقي است كه در روز 9 دي افتاد.
حضرت آيت الله خامنه اي با اشاره به تلاش هميشگي بدخواهان و معاندان انقلاب اسلامي براي كوچك نمايي حضورهاي ميليوني مردم افزودند: راهپيمايي و حادثه روز 9 دي آنقدر عظمت داشت كه دشمنان اينبار نتوانستند عظمت آن را پنهان كنند و مجبور به تأييد آن شدند.
ايشان حضور در صحنه مردم، به هنگام احساس خطر براي نظام اسلامي را يك حركت ايماني و قلبي و متأثر از انگيزه الهي دانستند و تأكيد كردند: حضور عظيم و ميليوني مردم همچون راهپيمايي 9 دي فقط با اراده و دست قدرت الهي امكان پذير است زيرا دلها به دست خداوند است و از آنجا كه نظام اسلامي، حركتي الهي است، خداوند از آن، اينگونه دفاع مي كند.
رهبر انقلاب اسلامي با اشاره به عجز دشمنان از فهم اين واقعيت افزودند: معاندان نظام اسلامي كه نمي توانند اين حقايق را درك كنند، دائماً سخن از تهديد مي گويند و تصور مي كنند با ترفندهايي همچون حقوق بشر و يا دموكراسي مي توانند براي جمهوري اسلامي نقطه ضعف بتراشند، در حاليكه افكار عمومي دنيا به اين ترفندها با ديده استهزاء مي نگرد.
حضرت آيت الله خامنه اي با تأكيد بر اينكه ابراز نفرت مردم دنيا از سران استكبار نشانگر اين است كه افكار عمومي دنيا شعارهايي همچون حقوق بشر و دموكراسي را از آنان باور نمي كند، خاطرنشان كردند: كساني دم از حقوق بشر مي زنند كه ابتدايي ترين حقوق انسانها را در زندانها و در سراسر دنيا و حتي در مورد ملت خود لگدمال، و شكنجه را رسماً قانوني مي كنند. آيا اين مايه سرافكندگي براي يك كشور نيست؟
ايشان افزودند: اين مدعيان دموكراسي با مستبدترين و ارتجاعي ترين حكومتها در دنيا و از جمله در منطقه خاورميانه و شمال افريقا عقد اخوت مي بندند و بعد هم دم از دموكراسي مي زنند.
رهبر انقلاب اسلامي تأكيد كردند: هنگامي كه افكار عمومي دنيا، اين شعارها را با رفتارهاي مدعيان حقوق بشر و دموكراسي مقايسه مي كند، اين ادعاها را به هيچ وجه باور نمي كند.
حضرت آيت الله خامنه اي افزودند: اين مدعيان با چنين عملكرد و سابقه اي، جمهوري اسلامي ايران را كه قدرت به پاي صندوق كشاندن 85 درصد صاحبان راي را دارد، متهم به نبود دموكراسي مي كنند در حاليكه چنين سخنان و رويكردي از جانب امريكا و ديگر قدرتهاي استكباري براي مردم دنيا مسخره است.
ايشان با اشاره به وجود فضاي تهديد، تهمت و تحريم بر ضد جمهوري اسلامي در طول 30 سال گذشته و هوشمندي و تجربه اندوزي ملت ايران، خاطرنشان كردند: نظام اسلامي در چنين فضاي سنگين تبليغاتي و انواع فشارها، توانسته است به پيشرفت هاي شگرف كنوني در عرصه هاي دفاعي و علمي و فناوري از جمله زيست شناسي، هسته اي و ليزري دست پيدا كند.
رهبر انقلاب اسلامي حفظ وحدت آحاد مردم را خاري در چشم دشمنان، و اصلي ترين نياز كنوني برشمردند و تأكيد كردند: مهمترين هدف از حوادث دوران فتنه بعد از انتخابات، ايجاد شكاف بين آحاد مردم بود كه اين هدف بدست نيامد و اكنون كاملاً مشخص شده است، كساني كه در مقابل عظمت ملت ايران در انتخابات ايستادند، از ملت نيستند بلكه افراد ضد انقلاب صريح و يا افرادي هستند كه براثر جهالت و لجاجت خود همان كار ضد انقلاب را انجام مي دادند و ربطي به توده مردم ندارند.
حضرت آيت الله خامنه اي خاطرنشان كردند: حركت آحاد مردم در راه خدا، اسلام و انقلاب اسلامي و پياده كردن احكام اسلامي است و توده مردم راه خود را براي رسيدن به عزت و استقلال در پناه اسلام، ادامه خواهند داد.
ايشان افزودند: البته عده اي از همان ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي، با اين نظام مخالف و خواستار بازگشت سلطه امريكا بودند كه اكنون نيز در خارج و داخل كشور هستند، و عده اي هم كه وابستگان زخم خوردگان از انقلاب و مزدوران رژيم طاغوت هستند، همان كينه هاي 30 ساله را دارند و خواهند داشت و عده ديگر نيز از اساس با حاكميت اسلام و فقه اسلامي مخالف هستند.
رهبر انقلاب اسلامي تأكيد كردند: همه اين افراد مجموعه كوچكي هستند و در مقابل، ملت عظيم ايران، با وجود برخي سلايق سياسي متفاوت، در مسير اسلام و اجراي احكام الهي، با يكديگر متفق و متحد هستند.
حضرت آيت الله خامنه اي با اشاره به تلاش دشمنان، براي برهم زدن اين وحدت كلمه و اتفاق نظر ملت، خاطرنشان كردند: به حول و قوه الهي، ملت ايران در روز 22 بهمن با وحدت كلمه و اتحاد خود همه مستكبرين از جمله امريكا، انگليس و صهيونيستها را همانند گذشته مبهوت خواهد كرد.
ايشان تأكيد كردند: جمهوري اسلامي ايران راه عزت در سايه اسلام، امنيت در سايه اسلام، عدالت در سايه اسلام و مردم سالاري برخاسته از انديشه اسلامي را بدون هيچ ترديد و سستي ادامه خواهد داد و جوانهاي امروز و نسلهاي آينده با استفاده از تجربه انباشته ملت ايران در مواجهه با استكبار، قله هاي پيشرفت را فتح خواهند كرد.
فرمانده كل قوا افزودند: ملتي هوشمند همچون ملت ايران كه داراي ايمان، ابتكار و آزادي ناشي از اسلام و انقلاب است، هيچگاه در حركت رو به جلو خود متوقف نخواهد شد.
حضرت آيت الله خامنه اي همه بخشهاي كشور را به همت و تلاش مضاعف فراخواندند و با اشاره به پيشرفتهاي بسيار خوب نيروي هوايي ارتش تأكيد كردند: نبايد به هيچ حدي قناعت كرد بلكه نيروي هوايي بايد با استفاده از ابتكارها، به پيشرفتهاي بيشتري دست يابد و همواره مظهر ايستادگي و اقتدار ملت ايران باشد.
رهبر انقلاب اسلامي در بخش ديگري از سخنان خود ايام دهه آخر صفر را متعلق به حضرت زينب كبري سلام الله عليها دانستند و با اشاره به عظمت، تأثيرگذاري و ماندگاري كار آن بانوي بزرگ، در طول تاريخ، خاطرنشان كردند: حضرت زينب سلام الله عليها، با انگيزه الهي و براي رضاي خداوند متعال همه مصائب و محنت هاي بسيار سخت مربوط به حوادث عاشورا، از قبل از آن تا به شهادت رسيدن عزيزترين عزيزان خود و بعد هم دوران اسارت را تحمل كردند و به همين دليل عظمت كار آن بانوي بزرگ در نزد خداوند به هيچ وجه قابل توصيف نيست.
حضرت آيت الله خامنه اي، حضرت زينب سلام الله عليها را يك ولي الهي بي نظير در طول تاريخ خواندند و تأكيد كردند: ماندگاري و گسترش اسلام، راه خدا و ارزشهاي اسلامي، همه به بركت نيت الهي و صبر عظيم امام حسين (ع) و حضرت زينب سلام الله عليها و ايستادگي و تحمل مصائب از طرف آن دو بزرگوار است.


نوشته شده در   سه شنبه 20 بهمن 1388  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode