ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1392     |     کد : 64202

4 تغییر جدید در استانداری آذربایجان‌شرقی

استاندار آذربایجان‌شرقی طی احکام جداگانه‌‌ای محمد صادق پورمهدی را به عنوان معاون عمرانی و یوسف بشیری را به عنوان مدیرکل حوزه استانداری و همچنین اسماعیل شیخلو و سیدکمال افصحی را به ترتیب به عنوان مدیر دفتر استاندار و مشاور استاندار در امور رسانه منصوب کرد.

در احکام جداگانه‌ای از سوی جبارزاده صورت گرفت

4 تغییر جدید در استانداری آذربایجان‌شرقی

استاندار آذربایجان‌شرقی طی احکام جداگانه‌‌ای محمد صادق پورمهدی را به عنوان معاون عمرانی و یوسف بشیری را به عنوان مدیرکل حوزه استانداری و همچنین اسماعیل شیخلو و سیدکمال افصحی را به ترتیب به عنوان مدیر دفتر استاندار و مشاور استاندار در امور رسانه منصوب کرد.
 
خبرگزاری فارس: 4 تغییر جدید در استانداری آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، استاندار آذربایجان‌شرقی بعد از ظهر امروز در نشست شورای مدیران استانداری آذربایجان‌شرقی، با بیان این که یکی از موهبات و ویژگی‌های این نظام، مردمی بودن آن است، اظهار کرد: بیش از چند جریان در کشور وجود ندارد و هر بار یک جریان بر سرکار می‌آید و نوعی تبادل مسئولیت انجام می‌شود.

وی افزود: خوشا به حال کسانی که این جایگاه‌ها را نه به عنوان  پست و مقام و جایگاه، بلکه به عنوان سنگر خدمت به مردم تلقی کرده‌اند.

انتصاب معاون جدید عمرانی و مدیرکل حوزه استاندار

استاندار آذربایجان‌شرقی در ادامه نشست شورای مدیران استانداری، طی احکامی جداگانه محمد صادق پورمهدی را به عنوان معاون عمرانی استاندار و یوسف بشیری را  به عنوان مدیرکل حوزه استانداری و همچنین  اسماعیل شیخلو و سید کمال افصحی را به ترتیب به عنوان  مدیر دفتر استاندار و  مشاور استاندار در امور رسانه منصوب  کرد.

شایان ذکر است، بیش از این محمد اشرف‌نیا عهده‌دار معاونت عمرانی استانداری بوده و حسن روستایی نیز مدیریت حوزه استاندار را بر عهده داشت.

جبارزاده در جلسه شورای مدیران استانداری ضمن معرفی معاون جدید عمرانی خاطر نشان کرد: مهندس اشرف‌نیا جزو افرادی است که همیشه به عنوان سرباز انقلاب برای اهداف انقلاب تلاش کرده‌اند و امروز ضمن تقدیر و تشکر صمیمانه از ایشان، از این مقام تودیع و به جای ایشان پورمهدی معرفی می‌شوند.

وی ادامه داد: پور مهدی نیز به عنوان فردی مخلص و فداکار در راه اهداف نظام تلاش کرده‌اند و به عبارتی دیگر، سربازی جای خود را به سربازی دیگر می‌دهد.

استاندار آذربایجان شرقی افزود: با توجه شرایط خاص جامعه و نیاز استان در عرصه عمرانی و تجربیات مهندس پورمهدی نیاز به حضور ایشان در این عرصه لازم دیده شد.

محمدصادق پورمهدی متولد سال 1342، جانباز 50 درصد و فوق لیسانس مدیریت اجرایی بوده  و مدیرکلی دفترفنی وزارت کشور، معاون سازمان شهرداری های وزارت کشور، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال غرب، مدیرکل مسکن و شهرسازی استان‌های همدان و آذربایجان شرقی و همچنین معاون عمرانی استانداری‌های ایلام و قزوین را در کارنامه سوابق خود به همراه دارد.

اسماعیل شیخلو مدیر دفتر استاندار نیز متولد سال 1333، لیسانس بهداشت عمومی و 16 سال مدیریت بیمارستان‌های شهرستان خوی را بر عهده داشته و همچنین عضو هیئت مدیره جمعیت هلال‌احمر استان آذربایجان غربی بوده است.


نوشته شده در   چهارشنبه 27 آذر 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode