ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 10 دي 1388     |     کد : 6061

رهبر انقلاب در ديدار اعضاي اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانشجويان در اروپا: اگر عده اي سست عنصري نشان نمي دادند، وضع كشور خيلي بهتر بود

رهبر معظم انقلاب اسلامي با اشاره به انحراف و زاويه پيدا كردن برخي افراد در داخل كشور تصريح كردند: اگر عده‌اي وسط راه، سست عنصري نشان نمي‌دادند، امروز وضع كشور در زمينه‌هاي مادي و معنوي خيلي بهتر بود...

رهبر معظم انقلاب اسلامي با اشاره به انحراف و زاويه پيدا كردن برخي افراد در داخل كشور تصريح كردند: اگر عده‌اي وسط راه، سست عنصري نشان نمي‌دادند، امروز وضع كشور در زمينه‌هاي مادي و معنوي خيلي بهتر بود.
به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري، حضرت آيت الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي عصر امروز در ديدار اعضاي اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانشجويان در اروپا، حركت علمي در كشور را نياز فوري و ضروري دانستند و بر رسالت خطير جوانان در كسب علم و مجاهدت و تلاش در راه خدا براي عبور از يك گردنه عظيم تاريخي تاكيد كردند.
حضرت آيت الله خامنه اي با اشاره به حركت صحيح و درست اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي در خارج ازكشور، اين اتحاديه را شجره‌اي طيبه و نهادي جوان و مؤمن دانستند و تصريح كردند: نهادينه كردن علم در كشور موثرترين راه براي رسيدن به آرمان‌هايي است كه نظام جمهوري اسلامي به عنوان يك حركت عظيم با اهدافي بسيار والا و ارزشمند به دنبال آن است.
رهبر انقلاب اسلامي نظام حاكم بر جهان را ناعادلانه توصيف كردند و افزودند: در دنياي امروز، انسان در فرهنگ و نظام‌هاي غلط و در تبعيض و بي‌عدالتي محصور بوده و بي عدالتي يك رسم حاكم بر جهان و جزو ذات و طبيعت نظام سرمايه داري غربي با شعار ليبرال دموكراسي است.
ايشان به تلاش جمهوري اسلامي براي ايجاد نظم عادلانه جهاني اشاره و اظهار اميدواري كردند: بتوان پرچم عدالت را در سطح جهان بالا برد و نيروي عظيم مردمي را زير اين پرچم جمع كرد.
حضرت آيت الله خامنه‌اي دو هدف عمده در اين راه را ايجاد و ساخت يك نمونه و نظام عادل و معرفي و نشان دادن آن نظام برشمردند و تصريح كردند: در ايجاد و معرفي اين نظام اسلامي، علم، ايمان، همت و توانايي روحي و جسمي لازم است كه اين ويژگي‌ها در جوانان كشور وجود دارد.
رهبر انقلاب اسلامي حفظ ايمان و استقامت را براي حركت در اين راهِ دشوار و سخت با وجود هواهاي نفساني، انگيزه‌ها و خواسته‌هاي گوناگون لازم دانستند و خاطرنشان كردند: پيمودن خط مستقيم با ملاحظه تمام و زاويه پيدا نكردن، معناي استقامت است كه به مجاهدت و بصيرت نياز دارد.
رهبر انقلاب اسلامي با اشاره به انحراف و زاويه پيدا كردن برخي افراد در داخل كشور تصريح كردند: اگر اين مسأله اتفاق نمي‌افتاد و عده‌اي وسط راه، سست عنصري نشان نمي‌دادند، امروز وضع كشور در زمينه‌هاي مادي و معنوي خيلي بهتر بود اما همانگونه كه بارها تأكيد شد و واقعيت‌هاي جامعه نيز نشان مي‌دهد هر مقدار ريزش بود دو برابر آن رويش وجود دارد.
حضرت آيت الله خامنه‌اي به اظهارات برخي سياستمداران دنيا در خصوص اغتشاشات روز عاشورا در تهران اشاره كردند و اينگونه اظهارات را ناشي از خباثت‌ها و خود مهره شدن در جهت تغيير حقايق و واقعيت‌ها و تأثيرپذيري از رسانه‌هاي صهيونيستي و بيگانه دنيا بيان كردند.


نوشته شده در   پنجشنبه 10 دي 1388  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode