ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403
چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 24 تير 1392     |     کد : 56581

راه‌اندازی پارکومترهای هوشمند ترافیکی در تبریز

برای نخستین بار در کشور و با مشارکت شهرداری تبریز و بخش خصوصی پارکومترهای هوشمند و دیجیتالی ترافیکی در سطح شهر تبریز نصب و راه‌اندازی شد.

برای نخستین بار در کشور انجام گرفت
راه‌اندازی پارکومترهای هوشمند ترافیکی در تبریز

برای نخستین بار در کشور و با مشارکت شهرداری تبریز و بخش خصوصی پارکومترهای هوشمند و دیجیتالی ترافیکی در سطح شهر تبریز نصب و راه‌اندازی شد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، این پارکومترها توسط سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز و شرکت چشم‌انداز و با هدف سرعت در ارائه خدمات، دقت در محاسبه زمان و تعرفه پارک خودروها و عدالت در رعایت حقوق شهروندی نصب و راه‌اندازی شده است.

شهردار تبریز در آیین راه‌اندازی این پارکومترها طی سخنانی با اشاره به ویژگی این سامانه جدید ترافیکی، خاطرنشان کرد: در فاز اول 250 دستگاه پارکومتر هوشمند دیجیتالی که هر کدام ظرفیت مدیریت و ارائه خدمات به هشت دستگاه خودرو را دارند، در سطح شهر تبریز نصب شده‌اند و به زودی تعداد این پارکومترها در کل شهر تبریز افزایش خواهد یافت.

علیرضا نوین همچنین افزود: در این فاز 250 پارکومتر نصب شده در مجموع قابلیت ارائه خدمات به دو هزار دستگاه خودرو را خواهند داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تلاش برای ارتقای سطح رضایتمندی عمومی، کاهش مشکلات ناشی از اجرای طرح پارکبان در برخی مناطق، اعمال و رعایت دقیق قوانین و مقررات را از دیگر اهداف اجرای این طرح برشمرد.

به گفته شهردار تبریز، برای اجرای این طرح در فاز اول 10 میلیارد ریال اعتبار از سوی بخش خصوصی هزینه شده است.

پارکومترهای هوشمند نصب شده در مناطق شهری تبریز، با کارت‌های مخصوص که به نام هر راننده صادر می‌شود، قابل استفاده خواهد بود و به گفته مجری طرح تمامی اطلاعات ذخیره شده راننده خودرو در این کارت‌ها محرمانه می‌باشد و تنها صاحب کارت امکان دسترسی به این اطلاعات را خواهد داشت.


نوشته شده در   دوشنبه 24 تير 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode