ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 29 ارديبهشت 1392     |     کد : 54063

پرهیز از مبالغه‌گویی از نیازهای مهم عرصه اطلاع‌رسانی

امام جمعه تبریز پرهیز از مبالغه‌گویی را از نیازهای مهم عرصه اطلاع‌رسانی دانست و گفت: نباید روابط عمومی‌ها مسلوب‌الاختیار باشند چرا که وجود نگرش‌های مختلف اجتماعی و سیاسی در ادارات و دستگاه‌های اجرایی اجتناب‌ناپذیر است.

امام جمعه تبریز تاکید کرد

پرهیز از مبالغه‌گویی از نیازهای مهم عرصه اطلاع‌رسانی

امام جمعه تبریز پرهیز از مبالغه‌گویی را از نیازهای مهم عرصه اطلاع‌رسانی دانست و گفت: نباید روابط عمومی‌ها مسلوب‌الاختیار باشند چرا که وجود نگرش‌های مختلف اجتماعی و سیاسی در ادارات و دستگاه‌های اجرایی اجتناب‌ناپذیر است.


به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز آیت‌الله محسن مجتهد‌شبستری، که به مناسبت 27 اردیبهشت روز بزرگداشت روابط عمومی امروز در دیدار با اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان خاطرنشان کرد: در جهان امروز که به دنیای ارتباطات و اطلاعات شهرت یافته است، جایگاه روابط عمومی حساس و تعیین‌کننده است.

وی اظهارکرد: زمان ارتباطات سنتی به سر آمده و با وجود آمدن تکنولوژی‌های جدید ارتباطی روابط عمومی‌ها هم باید به آنها مجهز شوند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: داشتن اعتقادات درست و منطقی مستقل، می‌تواند بر عملکرد روابط عمومی‌ها تاثیر مناسبی بگذارد.

مجتهدشبستری اظهارکرد: روابط عمومی با توان ترغیبی و تشویقی خود در بین مردم و همکاران سازمانی خود می تواند نقش بسزایی در افزایش مشارکت ایفا کنند.

امام جمعه تبریز پرهیز از مبالغه گویی را از نیازهای مهم عرصه اطلاع رسانی دانست و افزود: روابط عمومی دستگاه‌های مختلف اجرایی، باید در ارایه گزارش عملکرد خود به مردم یا مدیر مربوطه، از افراط و تفریط اجتناب کنند.

وی افزود: پشتوانه اعتقادی و اخلاقی روابط عمومی دستگاه‌های مختلف اجرایی، تنها راه عبور از مشکلات و موانع است.

مجتهدشبستری تاکید کرد: نباید روابط عمومی‌ها مسلوب الاختیار باشند چرا که وجود نگرش‌های مختلف اجتماعی و سیاسی در اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی اجتناب‌ناپذیر است.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به انتخابات چهارمین انتخابات شورای شهر و روستا و یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: انتخابات، عرصه‌ای است که حضور و مشارکت افراد، در نهایت، به صورت عددی متقن و واحد که افزایش یا کاهش آن غیرممکن است، در تاریخ سیاسی کشور ثبت و ضبط می‌شود و علاوه بر این در تیررس دشمن نیز قرار می‌گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به تبلیغات رسانه‌های بیگانه در آستانه برگزاری انتخابات اظهار داشت: ملت ایران در سایه رهنمودهای مقام عظمای ولایت، از فتنه انگیزی دشمن در آستانه انتخابات، سرافراز و سربلند عبور خواهد کرد.

امام جمعه تبریز با اشاره به شرایط فرد اصلح در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: رئیس جمهوری باید وارسته، شایسته، کارآمد و با تقوی باشد.

مجتهدشبستری افزود: در انتخابات آینده از شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز نباید غفلت شود و افرادی در خور و تخصص مسائل شهری و کارآیی مناسب با رای حداکثری انتخاب شود.

وی نقش روابط عمومی را در تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی چشمگیر خواند و افزود: در این راستا، با توجه به توسعه امکانات اطلاع رسانی، اثربخشی روابط عمومی فراتر از یک مجموعه اداری بوده و می‌تواند آگاه سازی و نشاط بخشی در مشارکت حداکثری را در پی داشته باشد.


نوشته شده در   يکشنبه 29 ارديبهشت 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode