ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 28 ارديبهشت 1392     |     کد : 54037

چاله‌های شهری با گرفتن جریمه از شهرداری پر می‌شود

رئیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان شرقی گفت: با تائید کارشناس در صورتی که علت تصادف مربوط به چاله‌های موجود و یا وضعیت نامناسب معابر باشد شهرداری موظف به پرداخت 50 درصد خسارت است...

با تائید کارشناس

چاله‌های شهری با گرفتن جریمه از شهرداری پر می‌شود

رئیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان شرقی گفت: با تائید کارشناس در صورتی که علت تصادف مربوط به چاله‌های موجود و یا وضعیت نامناسب معابر باشد شهرداری موظف به پرداخت 50 درصد خسارت است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، از جمله مشکلات اساسی معابر سواره رو خیابان‌ها و شبکه‌های بزرگراهی و محوطه‌های صنعتی در کشور ما تخریب و تعویض‌های متوالی آسفالت می‌باشد که در کنار تحمیل خسارات میلیاردی به اقتصاد ملی، ضریب ایمنی جاده‌ها و خیابان‌های کشور را نیز به شدت کاهش داده است و البته خسارات فراوانی نیز به خودروها وارد می‌کند

چند سالی است که رانندگی در شهر تبریز تبدیل به مسابقه‌ای برای گزینش چاله‌های که در سطح معابر شهری وجود دارد تبدیل شده تا حداقل با وجود آنکه افتادن در چاله حتمی است پس سعی کنیم در چاله‌‌های که کمترین تلفات جانی و مالی را برایمان خواهد داشت بیفتیم.

و در بدترین حالت رانندگان با حرکات مار پیچی سعی می‌کنند تا از این چاله‌ها گریز داشته باشند.

چاله‌های شهری با گرفتن جریمه از شهرداری پر می‌شود

رئیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان شرقی در این رابطه و خطرات ناشی از آن و میزان تاثیری که در تصادفات درون شهری دارد گفت: کیفیت نامناسب آسفالت و در نتیجه ایجاد موانع بر سر راه رانندگان بدون شک تاثیرات مستقیمی در تصادفات درون شهری دارد.

سرهنگ میکائیلی افزود: گاها با حرکت در لاین مخالف به دلیل مناسب بودن وضعیت در مقایسه با لاینی که راننده باید در آن رانندگی کند تصادفاتی با خسارات جبران ناپذیر را بدنبال دارد.

وی همچنین به چاله‌هایی اشاره کرد که خسارات مادی را نیز به رانندگان تحمیل می‌کند و گفت: براساس تبصره سه قانون اخذ جرایم در این موارد باید از شهرداری جرایم لازم را اخذ و به خسارت دیده تحویل داد.

میکائیلی تاکید کرد: با تائید کارشناس درصورتی که علت تصادف مربوط به چاله‌های موجود و یا وضعیت نامناسب معابر باشد شهرداری موظف به پرداخت 50 درصد خسارت است.

این مقام حوزه راهنمایی و رانندگی آذربایجان‌شرقی در مورد اجرایی شدن این قانون گفت: با همکاری و همت دادستانی این قانون اجرایی می‌شود.


نوشته شده در   شنبه 28 ارديبهشت 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode