ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 27 ارديبهشت 1392     |     کد : 53955

توطئه های دشمنان مانند برف در مقابل گرمای حضور مردم در انتخابات ذوب می شود

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: توطئه های دشمنان مانند برف در مقابل گرمای حضور مردم در انتخابات ذوب می شود.


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: توطئه های دشمنان مانند برف در مقابل گرمای حضور مردم در انتخابات ذوب می شود.

آیت ا... ' محسن مجتهدشبستری' در خطبه های نماز جمعه این هفته تبریز اظهاركرد: بر این اساس، رعایت اخلاق انتخاباتی و پرهیز از هر گونه تفرقه افكنی و بداخلاقی از ضرورت هاست.
وی گفت: اگر كسی به دنبال فتنه باشد برخورد قاطع و قانونی با آن خواهد شد.
آیت ا... مجتهدشبستری افزود: مردم آگاه و مراقب هستند كه در برابر القائات رسانه های دشمن كه تلاش می كنند ناعدالتی را در انتخابات تلقین كنند، تحت تاثیر قرار نگیرند.
امام جمعه تبریز همچنین با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات گفت: تخریب و هر گونه سیاه نمایی زحمات گذشتگان درست نیست و باید از آن پرهیز شود.
وی خاطر نشان كرد: ملت در این انتخابات، افتخاری جدید به افتخارات گذشته خود می افزاید و مشت محكمی بر دهان دشمن خواهد زد.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به اینكه شورای نگهبان در بررسی صلاحیت ها به قانون عمل می كند، تاكید كرد: مردم در این انتخابات انسانی شایسته، وارسته، مومن، انقلابی، اهل استقامت و ایستادگی را برای رییس جمهوری انتخاب می كنند.
وی همچنین با اشاره به حوادث سوریه گفت: آمریكا در هفته گذشته تلاش بسیاری كرد تا در سوریه به توفیقی دست پیدا و روسیه را به عنوان یكی از كشورهای تاثیرگذار در این زمینه همراه خود سازد، كه شكست خورد.
امام جمعه تبریز افزود: محبوبیت ۷۵ درصدی بشار اسد رییس جمهوری سوریه در این كشور نیز تروریست ها و نیروهای ضد سوری را با مشكل جدی روبه رو كرده است.


نوشته شده در   جمعه 27 ارديبهشت 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode