ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 29 فروردين 1392     |     کد : 52473

29 فروردین نشانه ای بارز از عمق بینش و بلند نظری امام راحل است

فرمانده لشکر 21 حمزه سیدالشهدای آذربایجان گفت: روز 29 فروردین نشانه ای بارز و برجسته از عمق بینش و بلند نظری امام خمینی (ره) است.


 فرمانده لشکر 21 حمزه سیدالشهدای آذربایجان گفت: روز 29 فروردین نشانه ای بارز و برجسته از عمق بینش و بلند نظری امام خمینی (ره) است.

امیرسرتیپ میرحبیب میربیرنگ روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران، افزود: باوجود اینکه دشمنان انقلاب در روزهای اولیه پیروزی برنامه های رنگین و مختلفی برای براندازی و ریشه کن کردن جمهوری اسلامی ایران داشتند، امام راحل با فروپاشی ارتش به شدت مخالفت کرد.

وی گفت: دشمنان متوجه بودند که یکی از موانع مهم آنها در اجرای برنامه هایشان ارتش است، به همین منظور انحلال ارتش را پیگیری می کردند اما با توجه به دید بلند امام راحل و اینکه شناخت درستی از پویایی، تلاش و غیرتمندی ارتش داشتند دستور دادند 29 فروردین ماه به عنوان روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در تقویم رسمی ثبت شود.

امیر میربیرنگ با بیان اینکه نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه پاسداران، نیروهای مردمی و سایر نیروهای مسلح طرح های دفاعی موثری دارند، گفت: متناسب با تهدیداتی که هم اکنون شاهد آن در منطقه هستیم و با توجه به تجربیاتی که در هشت سال دفاع مقدس کسب کرده ایم طرح های دفاعی بازدارنده بسیار مناسب داریم.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح ایران اسلامی اجازه کوچکترین حرکتی را به دشمن نخواهند داد و این موضوع در دوران هشت سال دفاع مقدس برای دشمنان به اثبات رسیده است.

امیر میربیرنگ با اشاره به توانمندی های ارتش در سال های پس از دفاع مقدس و به ویژه در زمینه های فرهنگی و اجتماعی، اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی متناسب با همین تهدیدات و با توجه به سازمان های خود اعم از عقیدتی - سیاسی و یگان های عملیات روانی به مبارزه با این تهدیدات برخاسته و طرح ریزی های خوبی داشته است.

وی وضعیت معنوی و فرهنگی و ارتقاء وضعیت روحیه ارتشیان را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و افزود: ارتشیان جمهوری اسلامی با تمام وجود از کیان میهن اسلامی و حریم ولایت فقیه آماده دفاع هستند.

فرمانده لشکر 21 حمزه سیدالشهدا با اشاره به نقش تاثیرگذار این لشکر در دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: این لشکر سرافراز در عملیات های بسیار سنگین هشت سال دفاع مقدس جزو مهره های اصلی بود و در هر عملیاتی که ارتش صدام با شکست مواجه شد این لشکر جزو یگان های پیشرو بود.

وی تعداد شهدای لشکر 21 حمزه سیدالشهدا را هشت هزار نفر اعلام کرد.


نوشته شده در   پنجشنبه 29 فروردين 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode