ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 28 فروردين 1392     |     کد : 52391

عدم بی‌طرفی عوامل اجرایی و نظارت بر انتخابات‌ برخلاف تعهد شرعی و قانونی است

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی گفت: عوامل اجرایی و نظارت حق اقدام یا اظهار نظر، له یا علیه هیچ فرد و حزب و گروه سیاسی را ندارند

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی:

عدم بی‌طرفی عوامل اجرایی و نظارت بر انتخابات‌ برخلاف تعهد شرعی و قانونی است

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی گفت: عوامل اجرایی و نظارت حق اقدام یا اظهار نظر، له یا علیه هیچ فرد و حزب و گروه سیاسی را ندارند و این قبیل کارها برخلاف تعهد شرعی و قانونی و خلاف رسم امانتداری است.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدعلی نصرتی در نشست مشترک عوامل اجرایی و هیئت‌های نظارت بر انتخابات استان، فراهم کردن بستر مناسب برای انتخاب دقیق و هوشمندانه مردم در انتخابات را رسالت اصلی هیئت‌های اجرایی و نظارت انتخابات عنوان کرد و گفت: عوامل اجرایی و نظارت حق اقدام یا اظهار نظر، له یا علیه هیچ فرد و حزب و گروه سیاسی را ندارند و این قبیل کارها برخلاف تعهد شرعی و قانونی و خلاف رسم امانتداری است.

وی با تاکید بر اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع از روند انتخابات در استان، افزود: مردم باید نسبت به قوانین و مقررات انتخابات و وظایف خود آشنایی داشته باشند تا انتخابات در یک فضای سالم، امن و بانشاط در چارچوب قانون انجام گیرد.

نصرتی با بیان این که مهم‌ترین وظیفه هیئت‌های اجرایی انتخابات برگزاری سالم و پرشور انتخابات است، تصریح کرد: تمام عوامل اجرایی انتخابات در فضای همدلی و برادری دست در دست هم داده‌اند و ان‌شاءالله در روز 24 خرداد انتخاباتی در شأن ملت ایران و نظام اسلامی و آن‌گونه که مورد انتظار رهبری و مسئولان نظام است برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی در ادامه اظهار داشت: عرصه انتخابات در نظام جمهوری اسلامی به علت رسالتی که این نظام دارد همواره مورد طمع دشمنان بوده و در انتخابات پیش رو هم شاهد پیوند همه مخالفان نظام در فضای مجازی و عمدتا با هدف ناامید کردن مردم از شرایط کشور هستیم.

نصرتی با بیان این که عدم برگزاری انتخابات خواسته مطلوب دشمنان است که البته هیچ وقت اتفاق نخواهد افتاد، افزود: دشمن تلاش دارد تا حد امکان حضور مردم در انتخابات کمرنگ باشد؛ اما تجربه نشان داده است که بصیرت و موقعیت‌شناسی ملت ایران و دریت رهبری فرزانه انقلاب نقشه آنها را نقش بر آب خواهد کرد.


نوشته شده در   چهارشنبه 28 فروردين 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode