ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 14 ارديبهشت 1403
جمعه 14 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 24 فروردين 1392     |     کد : 52183

تبلیغات زودهنگام انتخابات در تبریز کلید خورد/پخش ویژه‌نامه و تشکیل حلقه‌های مصنوعی

تبلیغات زودرس برخی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در تبریز کلید خورد.

فارس گزارش می‌دهد

تبلیغات زودهنگام انتخابات در تبریز کلید خورد/پخش ویژه‌نامه و تشکیل حلقه‌های مصنوعی

تبلیغات زودرس برخی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در تبریز کلید خورد.


به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، با وجود اینکه 63 روز به انتخابات ریاست جمهوری و شوراها مانده است، تبلیغات زودهنگام و زودرس برخی کاندیداها در این دو انتخابات که قصد دارند در انتخابات شرکت کنند، امروز در تبریز آغاز شد.

افرادی که در ماه‌های گذشته اعلام کرده در انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا خواهند شد امروز به شکل‌های مختلف در خیابان‌های اطراف تبریز خودنمایی کردند.

با پخش ویژه‌‌نامه‌های چهار صفحه‌ای که با لو‌گو‌های مختلف اما با تاریخ اسفند و منقش به عکس و علت حضور در انتخابات، نظریه درباره مسائل مختلف از جمله اقتصادی و سیاسی در این نشریه چهار صفحه‌ای چاپ شده است را در خیابان‌های اطراف مصلی حضرت امام خمینی تبریز پخش و ابراز وجود کردند.

شور در میان کاندیداهای شورا در تبریز

شور انتخاباتی که در میان کاندیداهای شورای اسلامی شهر تبریز از نوروز کلید خورده رفته رفته داغ شده بطوریکه امروز اطرافیان برخی کاندیداها در خیابان‌های حاشیه نماز جمعه تبریز با درست کردن حلقه‌های مصنوعی و پرسش از کاندیدای خود در مورد مسائل شهری به دنبال ابراز نظر کاندیدای خود بودند تا بتوانند از حالا نظر نمازگزاران را به کاندیدای خود جلب کنند.

تبلیغات زودهنگام و زودرس انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر همچون ارسال پیامک‌های گسترده‌ به مناسبت‌های مختلف، پهن شدن سفره‌های نهار و شام در بسیاری از هتل و رستوران‌ها و حتی ستادهای تبلیغاتی از سوی کاندیداهای احتمالی در حالی است که 63 روز به برگزاری انتخابات مانده است.


نوشته شده در   شنبه 24 فروردين 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode