ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403
پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 16 فروردين 1392     |     کد : 51843

ملت ایران هرگز تسلیم نمی‌شود/تحقق حماسه نیازمند حرکت پرشتاب مسئولان است

امام جمعه موقت تبریز با اشاره به تحریم‌های اقتصادی علیه کشورمان گفت: غربی‌ها به دنبال فشار به مردم به منظور تسلیم کردن ملت ایران هستند اما ملت ایران تسلیم نخواهد شد چرا که ما دانش‌آموخته استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی هستیم.

امام جمعه موقت تبریز:
ملت ایران هرگز تسلیم نمی‌شود/تحقق حماسه نیازمند حرکت پرشتاب مسئولان است
امام جمعه موقت تبریز با اشاره به تحریم‌های اقتصادی علیه کشورمان گفت: غربی‌ها به دنبال فشار به مردم به منظور تسلیم کردن ملت ایران هستند اما ملت ایران تسلیم نخواهد شد چرا که ما دانش‌آموخته استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام علی حاجی‌زاده امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز در مصلای امام خمینی به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب مبنی بر حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اشاره کرد و افزود: امروز همه وظیفه دارند برای تحقق رهنمودهای رهبری تلاش کنند.

وی گفت: نامگذاری امسال از سوی رهبر انقلاب به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی خیلی دقیق و اجرایی شدن آن به نفع کشور و ملت است.

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال دلسرد و بی‌تفاوت کردن مردم نسبت به انتخابات ریاست جمهوری هستند، تصریح کرد: حضور سیاسی مردم در انتخابات پیش‌رو نشان‌دهنده تجدید عهد با آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره)، تثبیت نظام و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و مقام معظم رهبری است.

امام جمعه موقت تبریز در ادامه تصریح کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری می‌تواند حماسه بزرگی باشد.

دشمنان به دنبال تسلیم شدن ملت ایران است

وی اضافه کرد: شرکت پرشور مردم در انتخابات وظیفه ملی و اسلامی است و مردم با حضور در انتخابات، حماسه دیگری خواهند آفرید و توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و آنان را همانند 34 سال گذشته در فتنه‌های خود ناکام خواهند گذاشت.

امام جمعه موقت تبریز گفت: در سال‌جاری مردم ایران با خلق حماسه‌ اقتصادی از طریق مقاومت اقتصادی بیشتر، تولید داخلی بهتر و بیرون آمدن از اقتصاد تک محصولی نفت؛ اقتدار و استحکام خود را به دشمنان نشان می‌دهند و بار دیگر توطئه‌های آنان را خنثی می‌کنند.

حاجی‌زاده، به تحریم‌های اقتصادی علیه کشورمان اشاره کرد و گفت: استکبار جهانی همراه مزدوران داخلی و خارجی خود به دنبال فشار به مردم به منظور تسلیم کردن ملت ایران است، اما ملت ایران تسلیم نخواهد شد چرا که ما دانش‌آموخته استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی هستیم.

دلبستگی ملت ایران به ولایت عامل موثر شکست دشمنان است

امام جمعه موقت تبریز با تاکید بر تقویت سجایای اخلاقی فاطمه زهرا(س) بین زنان جامعه اسلامی گفت: هنوز مناقب و سجایای اخلاقی فاطمه زهرا(س) به خوبی برای جوانان، دختران و زنان جامعه اسلامی شناسانده نشده است.

وی تصریح کرد: این ملت بیدار و با بصیرت به نظام جمهوری اسلامی در همه حال وفادار بوده و نظام مقدس جمهوری اسلامی زیر سایه ولایت فقیه در جریان است.

حاجی‌زاده خاظرنشان کرد: ملت قهرمان ایران به نظام، ارزش‌ها و ولایت دلبستگی عمیق دارند و همین عوامل خود موجب اقتدار نظام و عامل موثر شکست دشمنان بوده است.

وی تاکید کرد: ملت قهرمان ایران اسلامی افتخار می‌کنند که در خدمت ولایت فقیه بوده و در زمینه تحقق اهداف، آرمان‌ها و ارزش‌های الهی گام برمی‌دارد.



امام جمعه موقت تبریز در خاتمه خاطرنشان کرد: برای تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی، مدیران، مدبران و آنهایی که سیاست های کلان کشور را در دست دارند، باید جهش و حرکت پرشتابی داشته باشند.


نوشته شده در   جمعه 16 فروردين 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode