ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403
پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 15 فروردين 1392     |     کد : 51788

تجلیل از فعالان ستاد تسهیلات سفر نوروزی آذربایجان‌شرقی

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی گفت: فعالان ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی و جشنواره ملی صدای بهار در استان تجلیل می‌شوند.

حضور استاندار صورت می‌گیرد
تجلیل از فعالان ستاد تسهیلات سفر نوروزی آذربایجان‌شرقی
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی گفت: فعالان ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی و جشنواره ملی صدای بهار در استان تجلیل می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی، تراب محمدی افزود: روز شنبه، هفدهم فروردین طی همایشی، از فعالان و دست اندرکاران سفرهای نوروزی در استان با اهدای لوح یادبود تجلیل می‌شود.

وی با اشاره به حضور بیگی استاندار آذربایجان‌شرقی و نماینده ویژه ملک‌زاده، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، یادآور شد: نماینده ویژه محمدشریف ملک‌زاده پیام ایشان را به اعضای ستاد تسهیلات سفر و فعالان گردشگری استان ابلاغ خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: این تجلیل در راستای ارائه خدمات شایسته ستاد تسهیلات سفر آذربایجان‌شرقی به گردشگران ورودی به این استان و اجرای مناسب برنامه‌های جشنواره ملی صدای بهار در تعطیلات نوروزی سال 92 انجام می‌گیرد.

محمدی با اشاره به توسعه اقدامات این ستاد در نوروز 92 گفت: با همکاری و هماهنگی تمام سازمان‌های عضو و کمیته‌های مختلف ستاد تسهیلات سفر استان و اجرای مناسب برنامه‌های جشنواره صدای بهار و برنامه‌ریزی‌های مناسب، آذربایجان‌شرقی توانست رضایت گردشگران ورودی به این استان را جلب کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان افزود: کمیته‌های هجده‌گانه این ستاد در طول ایام نوروز و پیش از آن به تمام وظایف خود توجه کامل داشته و با هماهنگی کامل تمام زمینه‌های لازم را برای ارائه شرایطی مطلوب به گردشگران فراهم کردند.

محمدی یادآور شد: ناظران و بازرسان اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با شدت بخشیدن به بررسی‌ها و نظارت‌های خود در تعطیلات نوروز، به طور مداوم بر عملکرد مراکز مرتبط با سفر و گردشگری استان نظارت داشتند تا رضایت حداکثری گردشگران ورودی به استان از خدمات ارائه شده حاصل شود.

وی با اشاره به برنامه‌های جشنواره ملی صدای بهار در نوروز 92 گفت: اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری همچون نمایش‌هایی با محوریت آداب و رسوم نوروزی این استان، نمایشگاه‌های متعدد صنایع دستی و برنامه‌هایی هم راستا با سوگواری ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) از جمله بخش‌های جشنواره صدای بهار به شمار می‌رفت.

محمدی تصریح کرد: از برگزیدگان فعالان صنعت گردشگری استان که در قالب ستاد تسهیلات سفر استان و جشنواره صدای بهار در نوروز 92 به ارائه خدمات شایسته به گردشگران پرداختند، روز شنبه هفده فروردین طی آیینی در محل هتل گسترش تبریز تجلیل خواهد شد.


نوشته شده در   پنجشنبه 15 فروردين 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode