ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403
پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 12 فروردين 1392     |     کد : 51714

12 فروردین سالروز استقرار و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران

شهردار تبریز گفت: 12 فروردین سالروز استقرار و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.


شهردار تبریز تأکید کرد
12 فروردین سالروز استقرار و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران
شهردار تبریز گفت: 12 فروردین سالروز استقرار و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز و به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین اظهار داشت: یوم‌الله 12 فروردین که با شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی با حضور مردم به تثبیت رسید، حکومت عدل الهی و تحقق وعده حق تعالی در بذل عزت و بزرگی به مستضعفان جهان تجلی یافت.

وی ادامه داد: 12 فروردین روز تجلی مشارکت واقعی مردم در تعیین سرنوشت خود و از رخدادهای عظیم و استثنایی تاریخ معاصر در همه‌پرسی مردمی در رد یا قبول نوع و شکل حکومت خود در جهان است که امروز سی و چهارمین سالگی آن را جشن گرفته و به سوی افق سند چشم‌انداز 20 ساله شتابان در حرکت هستیم.

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: در روز 12 فروردین سال 58، امام(ره) نظام را به رأی مردم گذاشت و بیش از 98 درصد مردم هم به آن رأی مثبت دادند و این امر بیانگر اهمیت نظر و رأی مردم برای امام(ره) بود و اولین حرکت ایشان بعد از پیروزی انقلاب برای اینکه مردم را در حرکت جامعه قرار دهد، برگزاری رفراندوم بود.

نوین با تأکید بر اینکه کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی، موجبات ماندگاری آن را فراهم آورده است، بیان داشت: حمایت همه جانبه ملت از نظام جمهوری اسلامی بیانگر بالندگی و رشد این نظام و رضایت‌مندی عمومی از عملکرد آن به شمار می‌رود.

وی در پایان با بیان این مطلب که جمهوری اسلامی ایران همواره بر سر موازین و آرمان‌های خود ایستاده است، عنوان کرد: در طول حیات طیبه انقلاب اسلامی، ملت ما هرگز از شعار حقیقی آن روز عدول نکرده و حتی سعی کرده در برهه‌های مختلف تاریخی با خنثی کردن توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان، اقتدار نظام را به ظهور برساند.


نوشته شده در   دوشنبه 12 فروردين 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode