ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 21 اسفند 1391     |     کد : 51008

استاندارآذربايجان شرقي در نشست مشترک با کارآفرينان شهرستان کليبر

استاندار آذربايجان شرقي در نشست مشترک با کارآفرينان شهرستان کليبر كه با حضور رئيس اداره تبليغات اسلامي اين شهرستان برگزار شد گفت:نبايد به راحتي سرمايه‌گذاران را ناراضي کنيم.



استاندار آذربايجان شرقي در نشست مشترک با کارآفرينان شهرستان کليبر كه با حضور رئيس اداره تبليغات اسلامي اين شهرستان برگزار شد گفت:نبايد به راحتي سرمايه‌گذاران را ناراضي کنيم.



به گزارش روابط عمومي اداره کل تبليغات اسلامي استان آذربايجان شرقي ،حجت الاسلام حسين ستاري سرپرست نمايندگي تبليغات اسلامي شهرستان کليبر گفت:استاندار آذربايجان شرقي با بيان اين که دولت پشتيبان حرکت‌هاي سرمايه‌گذاري است و همه بايد براي تحقق سرمايه‌گذاري متفق‌القول باشيم، تصريح کرد: در شرايطي که تمام استان‌ها براي جذب سرمايه‌گذاري رقابت مي‌کنند و جلوي پاي سرمايه‌گذاران فرش قرمز پهن مي‌کنند، نبايد اجازه دهيم که برخي برخوردها به راحتي موجبات نارضايتي سرمايه‌گذاران را فراهم کند.


احمد عليرضابيگي در نشست مشترک با کارآفرينان شهرستان کليبر، با بيان اين که ضرورت سرمايه‌گذاري در حوزه اشتغال مانند اکسيژن است، افزود: سرمايه‌گذار بايد احساس کند که ما شريک سود و زيان آنها هستيم و اين اميد بايد در دل او وجود داشته باشد که مسئولان حامي سرمايه‌گذاري هستند.


وي با اشاره به برخوردهاي صورت گرفته با سرمايه‌گذار طرح آبگرم متعلق، اظهار داشت: متاسفانه فضاي مثبتي از نظر سرمايه‌گذاري در منطقه کليبر به چشم نمي‌خورد و با وجود امکانات خدادادي و زيرساخت‌هايي که در اين منطقه ايجاد شده نتيجه آن را در زندگي مردم نمي‌بينيم.


وي افزود: به نظر مي‌رسد که از نظر فرهنگي در اين منطقه دچار مشکل هستيم و باور به حياتي بودن اهميت سرمايه‌گذاري در مردم و مسئولان به وجود نيامده است.


عليرضابيگي خاطرنشان کرد: هنگامي که جوانان بيکار اين منطقه را مي‌بينيم به اين فکر مي‌کنيم که چرا نتوانسته‌ايم از اين همه ظرفيت استفاده کنيم.


وي تاکيد کرد: همه بايد متوجه باشند که وظيفه سنگيني بر عهده داريم و با وجود اين همه ظرفيت نبايد سرمايه‌گذاران اظهار گله‌مندي کنند.


استاندار آذربايجان شرقي با تاکيد بر توسعه فرهنگ تکريم سرمايه‌گذار، گفت: سرمايه‌گذاران فعلي، مشوق سرمايه‌گذاري هستند و سرنوشت آنها در تصميم‌گيري ساير سرمايه‌گذاران تاثير دارد.


وي با اشاره به برگزاري چهارمين همايش بين‌المللي فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري آذربايجان شرقي در سال 92، اظهار داشت: شهرستان‌هاي مختلف استان جهت آمادگي براي حضور در اين همايش و شناسايي سرمايه‌گذاران، همايش‌هاي مختلفي برگزار مي‌کنند و شهرستان کليبر نيز با وجود ظرفيت‌هاي کم‌نظير سرمايه‌گذاري در اين زمينه بايد حرکت قابل توجهي نشان دهد.


عليرضابيگي با اشاره به مشکلات شهرک و ناحيه صنعتي کليبر، گفت: تعهد دستگاه‌ها براي حل اين مشکلات و ايجاد زيرساخت‌هاي لازم بايد عملي شود؛ اما مهم‌تر از آن فراهم کردن زمينه حضور سرمايه‌گذاران است که اگر محقق نشود امکانات و زيرساخت‌ها نيز از بين خواهند رفت.


وي با تاکيد بر پيگيري جدي موضوع صنعت نفلين‌سينيت در شهرستان کليبر، افزود: اين صنعت مي‌تواند نقطه اميد اين منطقه باشد و همه بايد کمک کنيم تا زمينه راه‌اندازي آن فراهم شود.


در اين نشست مديران واحدهاي توليدي و صنعتي شهرستان کليبر نيز به بيان مشکلات خود پرداختند و توضيحات لازم در اين خصوص از سوي مديران دستگاه‌هاي استاني ارايه شد.


نوشته شده در   دوشنبه 21 اسفند 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode