ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 20 اسفند 1391     |     کد : 50927

احداث شهربازی‌های سرپوشیده در تبریز

مدیر سرمایه‌گذاری و مشارکت شهرداری تبریز از احداث شهربازی‌های سرپوشیده برای پاسخگویی به هزاران کودک و نوجوانان این شهر در آب و هواهای سرد یا برفی خبر داد.


مدیر سرمایه‌گذاری و مشارکت شهرداری تبریز خبر داد

احداث شهربازی‌های سرپوشیده در تبریز 

مدیر سرمایه‌گذاری و مشارکت شهرداری تبریز از احداث شهربازی‌های سرپوشیده برای پاسخگویی به هزاران کودک و نوجوانان این شهر در آب و هواهای سرد یا برفی خبر داد.

داود ندیم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: قرارگیری شهر تبریز در منطقه کوهستانی موجب شده است تا اکثر ماه‌های سال در منطقه آب و هوا سرد یا بارانی و یا برفی باشد، با توجه به این موضوع احداث شهربازی‌های سرپوشیده برای جوابگویی به هزاران کودک و نوجوان این شهر امری لازم و ضروری است.

وی افزود: محل‌های مناسبی در شهر تبریز برای احداث شهربازی سرپوشیده به روش B.O.T یا B.L.T درنظر گرفته شده است.

رئیس کمیته مدیران سرمایه‌گذاری کلانشهرهای کشور، مجموعه گردشگری عون‌بن علی، پارک بزرگ الغدیر، پارک عباس میرزا، پارک ائل‌باغی را از جمله مکان‌هایی دانست که برای احداث شهربازی سرپوشیده درنظر گرفته شده است.

مدیر سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شهرداری تبریز عنوان کرد: از ابتدای فعالیت‌های سرمایه‌گذاری شهرداری تبریز تاکنون جمعاً تعداد 162 قرارداد به ارزش 60 تریلیون ریال منعقد شده است که میزان اشتغالزایی مستقیم آنها به تعداد 22 هزار و 838 نفر خواهد بود.

وی افزود: از این تعداد تاکنون تعداد 48 پروژه به ارزش شش هزار و 200 میلیارد ریال با اشتغالزایی مستقیم، سه هزار و 241 نفر مورد احداث و بهره‌برداری قرار گرفته و بقیه نیز در مراحل مختلف پیشرفت فیزیکی هستند.

ندیم خاطرنشان کرد: همزمان با انجام فعالیت‌های مربوط به چهارمین همایش سرمایه‌گذاری، اقدامات جاری شهرداری تبریز در حوزه سرمایه‌گذاری ادامه یافته و در 9 ماهه سال 91 تعداد 18 قرارداد به ارزش چهار هزار و 650 میلیارد ریال با بخش خصوصی منعقد شده که میزان اشتغالزایی آنها دو هزار و 948 نفر خواهد شد.

مدیر سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شهرداری تبریز از شناسایی و آماده‌سازی 95 فرصت و بسته جدید سرمایه‌گذاری از سوی شهرداری تبریز در حوزه عمران شهری برای ارائه به سرمایه‌گذاران در چهارمین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان خبر داد.

وی در عین حال با اعلام اینکه در سند چشم‌انداز 20 ساله نظام باید ایران به توسعه یافته‌ترین کشور منطقه تبدیل شود، بیان داشت: در این راستا مدیریت شهری تبریز نیز در تلاش است این شهر را به شهر برتر منطقه تبدیل کند که بسترهای تحقق این هدف با اجرای طرح‌های متعدد عمرانی خدماتی و نیز پروژه‌های مشارکتی متنوع ایجاد شده و در چشم‌انداز ایران 1404، شاهد تبریزی آباد و زیبا خواهیم بود.

ندیم از تحقق مراحل اجرایی 165 قرارداد سرمایه‌گذاری بزرگ و کوچک در طرح‌ها و پروژه‌های عمران شهری تبریز طی پنج سال گذشته از سوی شهرداری خبر داد و اذعان داشت: شهرداری تبریز طی پنج سال اخیر با جذب بالاترین میزان و حجم سرمایه‌گذاری، رتبه نخست این حوزه را در بین تمامی شهرها و شهرداری‌ها به خود اختصاص داده و این موفقیت زمینه‌ساز توسعه جهشی تبریز در تمام بخش‌ها شده است.


نوشته شده در   يکشنبه 20 اسفند 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode