ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 18 اسفند 1391     |     کد : 50808

ترویج عقاید سلفی‌گری و دامن زدن به اختلافات فرقه‌ای برای اخلال در امنیت کشور

استاندار آذربایجان‌شرقی ترویج عقاید سلفی‌گری و دامن زدن به اختلافات فرقه‌ای را از ترفندهای دشمن برای اخلال در امنیت کشور اعلام کرد.



استاندار آذربایجان‌شرقی هشدار داد

ترویج عقاید سلفی‌گری و دامن زدن به اختلافات فرقه‌ای برای اخلال در امنیت کشور 

استاندار آذربایجان‌شرقی ترویج عقاید سلفی‌گری و دامن زدن به اختلافات فرقه‌ای را از ترفندهای دشمن برای اخلال در امنیت کشور اعلام کرد.


به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، احمد علیرضابیگی در جمع بسیجیان و نیروهای مسلح شهرستان کلیبر، افزود: همان طور که رهبر معظم انقلاب هم فرموده‌اند اعتقادات ما اجازه استفاده از سلاح هسته‌ای را نمی‌دهد؛ چنان‌چه در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز در مقابل استفاده عراق از سلاح‌های شیمیایی، دست به اقدام متقابل نزدیم.

وی خاطرنشان کرد: ما معتقدیم که تسلیحات هسته‌ای، عامل امنیت نیست که اگر این‌گونه بود فروپاشی شوروی یا سقوط بسیاری از حاکمان منطقه نباید اتفاق می‌افتاد.

علیرضابیگی با بیان این که مولفه قدرت در دنیای کنونی، اراده و ایمان ملت‌هاست و هیچ کس نمی‌تواند در مقابل اراده ملت‌ها بایستد، افزود: اراده ملت در نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر باورهای دینی است که همان قدرت نرم این نظام است.

وی اظهار داشت: باورهای دینی ملت ایران، جمهوری اسلامی را در مقابل انواع دسیسه‌ها و فتنه‌ها حفظ کرده و هر تهدیدی به واسطه آن به یک فرصت تبدیل شده است.

استاندار آذربایجان شرقی افزود: جمهوری اسلامی ایران در جنگ تحمیلی به خاطر دفاع از تمامیت خود به یک توان نظامی دست یافت که اکنون ایران را به قدرت راهبردی منطقه تبدیل کرده است.

وی، هدف دشمن از اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه ملت ایران را انزوای جمهوری اسلامی دانست و ریاست ایران بر اجلاس عدم تعهد، سرنگون کردن پهپاد آمریکایی و دستیابی به فناوری‌های نوین را نشانه‌ای از شکست تحریم‌های دشمنان عنوان کرد.

وی افزود: اکنون تمام تمرکز دشمن در حوزه اقتصادی است و آن‌ها به دنبال شرایطی هستند که جمهوری اسلامی به خاطر مشکلات اقتصادی تسلیم امیال و خواسته‌های آن‌ها شود.

علیرضابیگی اضافه کرد: ملت ایران با وجود تمام مشکلات اقتصادی با شور و حرارت بیشتری در راهپیمایی 22 بهمن امسال شرکت کرد و نشان داد که مشکلات موجب چشم‌پوشی آنها از آرمان‌های انقلاب نخواهد شد.

وی با بیان این که نقش امنیت در شرایط فعلی اقتصادی یک نقش تعیین‌کننده است، گفت: کارآیی و توانمندی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در تامین امنیت مشخص است و دشمن نیز به این امر به خوبی واقف است.

استاندار آذربایجان‌شرقی در ادامه ترویج عقاید سلفی‌گری و دامن زدن به اختلافات فرقه‌ای را از ترفندهای دشمن برای اخلال در امنیت کشور اعلام کرد و افزود: البته همبستگی و انسجام ملت ایران اجازه نخواهد داد که این تحرکات آسیبی به امنیت کشور بزند.

وی با بیان این که آرامش انتخابات ریاست جمهوری را بسیار مهم و تعیین‌کننده دانست، تاکید کرد: این انتخابات نه تنها در سطح منطقه بلکه در سطح بین‌الملل به عنوان یک حادثه تاثیرگذار شناخته می‌شود و در شرایطی که هر اتفاقی در کشور سمت و سوی سیاسی پیدا می‌کند باید شرایط برگزاری یک انتخابات آرام و سالم را فراهم کنیم.


نوشته شده در   جمعه 18 اسفند 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode