ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 15 مهر 1388     |     کد : 5033

هيچ كاري در پرتو استعداد و همت جوانان اين سرزمين نشدني نيست

مقام معظم رهبري فرمودند: در پرتو استعداد و همت جوانان اين سرزمين، هيچ كاري نشدني نيست...

 مقام معظم رهبري فرمودند: در پرتو استعداد و همت جوانان اين سرزمين، هيچ كاري نشدني نيست.

به گزارش خبرگزاري فارس از نوشهر به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني مقام معظم رهبري، فرمانده كل قوا عصر امروز در بازديد از نمايشگاهي در دانشگاه علوم دريايي امام خميني (ره) در نوشهر از نزديك از بخشي از توانمندي‌هاي علمي نيروي دريايي ارتش آشنا شدند.

در اين بازديد دانشجويان افسري در تمرين «راياورد يا جنگ رايانه‌اي»، توانايي خود را در مقابله با تلاش دشمن براي «نفوذ و اختلال و تخريب» در سيستم‌ها و شبكه‌هاي رايانه‌اي نشان دادند.

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي با تاكيد بر حضور هرچه فعال‌تر دانشجويان افسري در فضاي سايبر خاطرنشان كردند: در پرتو استعداد و همت جوانان اين سرزمين، هيچ كاري نشدني نيست.

سيستم مخابراتي برد بلند نيروي دريايي نيز در اين نمايشگاه با موفقيت آزمايش شد.

ارائه توانمندي علمي نيروي دريايي ارتش در آموزش «مجازي و همزمان» دانشجويان در سه مركز بوشهر ـ بندرعباس و تهران بخش ديگري از اين نمايشگاه را به خود اختصاص داده بود.

تعدادي از طرح‌ها و پروژه‌هاي دانشجويان افسري از جمله جاذب رطوبت، ساخت ربات‌هاي سطحي و زير سطحي كنترل از راه دور و ربات زيرسطحي قابل كنترل با كابل نيز در اين نمايشگاه ارائه شده بود.

فرمانده كل قوا پس از بازديد از اين نمايشگاه در جلسه‌اي با اميران و فرماندهان نيروي دريايي ارتش، اقدامات و برنامه‌هاي اين نيرو را مهم و خوب ارزيابي كردند و افزودند: كارها را عميق، بنياني و با سرعتي منطقي انجام دهيد.

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي نيروي انساني را مهم‌ترين زيرساخت هر مجموعه انساني از جمله ارتش خواندند و به فرماندهان نيروي دريايي توصيه كردند: افسران، دانشجويان جوان و استعدادهاي آنان را قدر بدانيد. ضرورت برنامه‌ريزي متناسب با جايگاه راهبردي نيروي دريايي، همكاري متقابل و مكمل نيروي دريايي ارتش و نيروي دريايي سپاه و تاثير مثبت فعاليت‌هاي زيرساختي نيروي دريايي در مناطق ماموريت از جمله جنوب شرق كشور از ديگر نكاتي بود كه فرمانده كل قوا به آنها پرداختند.

 


نوشته شده در   چهارشنبه 15 مهر 1388  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode