ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 29 شهريور 1388     |     کد : 4781

رهبر معظم انقلاب در ديدار مسئولان نظام، سفراي كشورهاي اسلامي:دولت آمريكا بايد سياست اسلام هراسي و ايران هراسي را اصلاح كند

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي با اشاره به ترويج اسلام هراسي و ايران هراسي به عنوان دو راه‌كار استكبار عليه نظام اسلامي ايران...


حضرت آيت‌الله خامنه‌اي با اشاره به ترويج اسلام هراسي و ايران هراسي به عنوان دو راه‌كار استكبار عليه نظام اسلامي ايران، فرمودند: دولت فعلي امريكا با وجود سخنان و پيام‌هاي به ظاهر دوستانه، همان سياست اسلام هراسي و ايران هراسي را دنبال مي‌كند.

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري، حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي صبح امروز در ديدار مسئولان نظام، سفيران كشورهاي اسلامي و جمعي از قشرهاي مختلف مردم، مناسبت‌ها و اعياد اسلامي بويژه عيد سعيد فطر را مهمترين فرصت براي بازخواني ظرفيت‌ها، تواناييها و وضع حال و آينده امت اسلامي و آسيب شناسي نقاط ضعف و عيوب دانستند و تأكيد كردند: امروز مهمترين نياز امت اسلامي و دولتهاي مسلمان، بازگشت به صراط مستقيم الهي و حاكميت احكام اسلامي و استفاده از امكانات سرشار سياسي و جغرافيايي در كنار حفظ اتحاد و انسجام، بمنظور ايستادگي در مقابل دشمنان و رسيدن به مدارج عزت، قدرت و پيشرفت اسلامي است.

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي ملت ايران را يك نمونه خواندند و با يادآوري شرايط ملت ايران قبل از پيروزي انقلاب اسلامي و حضور رژيم خائن پهلوي در زنجيره حاميان رژيم صهيونيستي، افزودند: به بركت پيروزي انقلاب اسلامي و حاكميت اسلام، ملت ايران اكنون پيشتاز مقابله با رژيم صهيونيستي است و اين ملت امروز به ايستادگي خود در مقابل زورگويي جسورترين و گستاخ‌ترين مستكبر عالم، افتخار و مباهات مي‌كند.

ايشان ورود ملت ايران به عرصه‌هاي عظيم از جمله پيشرفتها و دستاوردهاي بزرگ علمي و عزت سياسي نظام اسلامي را نتيجه حاكميت اسلام دانستند و خاطرنشان كردند: نظام اسلامي ايران مدعي حاكميت تمام عيار احكام اسلامي نيست اما همان اندازه‌اي كه ملت ايران موفق به اجراي احكام اسلامي شده، آثار و بركات آن را هم ديده است كه اين، يك تجربه و الگوي عملي براي امت اسلامي است.

رهبر انقلاب اسلامي با اشاره به نبود انسجام ميان ملتها و دولتهاي اسلامي و سوء استفاده دشمنان از اين شرايط، افزودند: اگر امت اسلامي متحد بود و از تمام ظرفيت‌هاي سياسي و جغرافيايي خود استفاده مي‌كرد، امروز وضع مردم فلسطين و ساكنان غزه اينگونه نبود و زورگويان نمي‌توانستند طرحهاي خود را به دولتهاي اسلامي تحميل كنند و اجازه مخالفت هم ندهند.

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي تأكيد كردند: در چنين شرايطي اگر سخني هم بر ضد غاصبان صهيونيست گفته شود، دشمنان با استفاده از ابزارهاي تبليغاتي خود سيل تهمت را روانه مي‌كنند و مي‌گويند عده‌اي مي‌خواهند يك دولت عضو سازمان ملل را از بين ببرند.

ايشان افزودند: رژيم صهيونيستي دولتي جعلي است كه يك ملت را نابود كرده است و مدعيان حقوق بشر نيز چشم خود را در برابر اين ظلم و جنايت آشكار بسته‌اند.

رهبر انقلاب اسلامي با اشاره به ادعاي دروغ رسانه‌هاي غربي مبني بر تلاش جمهوري اسلامي ايران براي نابودي رژيم صهيونيستي با استفاده از تجهيزات نظامي، خاطرنشان كردند: جمهوري اسلامي ايران براي قضيه فلسطين يك طرح معقول، منطقي و انساني دارد كه آنرا ارائه كرده است.

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي سياست نظام اسلامي را بر مبناي قرآن و احكام اسلامي، دفاع از مظلوم دانستند و افزودند: علت اصلي دشمني استكبار با جمهوري اسلامي همين موضوع است.

ايشان ترويج اسلام هراسي و همچنين ايران هراسي را دو راه كار استكبار و در رأس آن امريكا براي جلوگيري از اتحاد و انسجام دنياي اسلامي ارزيابي و تأكيد كردند: دولت امريكا در دوره رئيس جمهور قبلي، تلاشهاي زيادي عليه دنياي اسلام و همچنين عليه ايران انجام داد و دولت فعلي امريكا هم با وجود سخنان و پيامهاي به ظاهر دوستانه، همان سياست اسلام هراسي و ايران هراسي را دنبال مي‌كند.

رهبر انقلاب اسلامي با اشاره به ادعاي امريكاييها مبني بر خطر موشكهاي ايراني، خاطرنشان كردند: اين ادعا، تهمتي است كه در چارچوب سياست ايران هراسي مطرح مي‌شود، در حاليكه جمهوري اسلامي ايران در سي سال گذشته، به هيچ كشوري حمله نكرده است و سياست ايران نيز در تعامل با كشورهاي اسلامي و همسايگان خود، برادرانه و دوستانه و در تعامل با كشورهايي كه تعرضي به جمهوري اسلامي ندارند، تعامل صحيح، معقول و منطقي است.

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي تأكيد كردند: اما نظام اسلامي در قبال تعرض به دولت و ملت ايران هرگز ساكت نخواهد نشست.

ايشان ادعاي تلاش ايران براي توليد سلاح هسته‌اي را يكي ديگر از تهمت‌هاي دروغ و ناروا عليه نظام اسلامي برشمردند و افزودند: جمهوري اسلامي ايران براساس عقيده اسلامي و بصورت مبنايي توليد سلاح هسته‌اي و استفاده از آنرا ممنوع مي‌داند و بر اين عقيده خود ايستاده است و اين مطلب را مسئولان امريكايي نيز مي‌دانند ولي در عين حال اين تهمت را در چارچوب سياست ايران هراسي تكرار مي‌كنند.

رهبر انقلاب اسلامي تأكيد كردند: دولت امريكا بايد اين سياست خود را اصلاح كند و ملت ايران نيز با هوشياري نظاره‌گر اين دشمني ها است و در مقابل آنها خواهد ايستاد.

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي خاطرنشان كردند: جمهوري اسلامي ايران در مقابل تعرض نيز عقب نشيني نخواهد كرد.

ايشان ايستادگي در مقابل دشمني‌ها و استفاده از همه ظرفيت‌ها و استعدادها براي پيشرفت علمي و عزت اسلامي را، درس اسلام و درس امام بزرگوار (ره) دانستند و افزودند: ملت ايران و جوانان كشور اين درس را به خوبي آموخته و به آن عمل كرده‌اند و در آينده هم همينگونه عمل خواهند كرد.

در ابتداي اين ديدار محمود احمدي نژاد رئيس جمهور در سخناني ضمن تبريك عيدسعيد فطر، مشكلات كنوني بشريت را دوري از مسير توحيد و راه مستقيم انبياء الهي دانست و گفت: راه انبياء و بويژه روش پيامبر عظيم الشأن اسلام (ص)، خداپرستي، عمل صالح، تقوا، ايستادگي در برابر ظلم و بي عدالتي، دفاع از حق و مظلوم، و مبارزه و ايثار است و تنها راه نجات بشريت هم گام برداشتن عملي در اين مسير است.


نوشته شده در   يکشنبه 29 شهريور 1388  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode