ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 14 ارديبهشت 1403
جمعه 14 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 13 آذر 1391     |     کد : 46696

آغاز مرحله جدید بارش‌ها در آذربایجان‌شرقی/ نیاز مناطق زلزله‌زده به وسایل گرمایشی

مدیرکل هواشناسی آذربایجان‌شرقی گفت: از سه‌شنبه مرحله جدیدی از بارش‌ها در استان آغاز می‌شود.

از روز سه‌شنبه این هفته اتفاق می‌افتد
آغاز مرحله جدید بارش‌ها در آذربایجان‌شرقی/ نیاز مناطق زلزله‌زده به وسایل گرمایشی 
مدیرکل هواشناسی آذربایجان‌شرقی گفت: از سه‌شنبه مرحله جدیدی از بارش‌ها در استان آغاز می‌شود.

شاهرخ حسنعلی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: از سه‌شنبه دمای هوا در استان کاهش می‌یابد و جوی غالباً ابری حاکم خواهد شد.

وی افزود: بارش‌های تدریجی نیز از همین روز برای شهرهای استان پیش‌بینی می‌شود.

حسنعلی‌زاده بارش برف از روز چهارشنبه در استان را حتمی دانست و گفت: بارش برف از روز چهارشنبه برای اکثر شهرستان‌های آذربایجان‌شرقی پیش‌بینی می‌شود، به نظر می‌رسد با آغاز دوباره کاهش دما و در نتیجه بارش برف زلزله‌زدگان منطقه ارسباران مجدداً روزها و شب‌های سردی را تجربه خواهند کرد.

فرماندار ورزقان نیز قبلاً اعلام کرده بود هنوز هم به وسایل گرمایشی از جمله لباس گرم، پتو، بخاری برقی و والور در مناطق زلزله‌زده به خصوص در روستاها نیاز است.

محرم فروغی با اشاره به سردی هوا و حضور تعدادی از هموطنان در چادر و یا کانکس گفته بود نیاز به وسایل و تجهیزات گرم کننده در مناطق و روستاها وجود دارد.

وی در مورد اقداماتی که برای آسیب‌دیدگان و به خصوص در روستاهای صعب‌العبور صورت می‌گیرد، گفت: با مشارکت هلال احمر و مجتمع مس سونگون و توزیع روستاهای دور افتاده بین این دو مجموعه نسبت به تامین اقلام مورد نیاز روستائیان اقدام شده است.

فروغی با اشاره به مشارکت هلال احمر برای امداد رسانی به 22 روستای دور افتاده در منطقه ورزقان گفت: هلال احمر در حال توزیع اقلام مورد نیاز است.

وی همچنین از تقبل مجتمع مس سونگون برای تامین موادغذایی 28 روستای دور‌افتاده در منطقه ورزقان خبر داد و گفت: این مجتمع نیز با تهیه سبد موادغذایی به میزان 500 هزار ریال، نیاز غذایی 650 خانوار ساکن در 28 روستای مورد نظر را تامین می‌کند.

این مقام مسئول وزارت کشور در منطقه ورزقان اظهار کرد: در حال حاضر بارش در شهرهای حوزه ماموریتش به صورت باران و در روستاها از جمله گردانه «کال» به صورت برف بوده که امدادرسانی به این روستاها را با دشواری همرا ساخته است.

وی از هموطنان خواست تا همچنان در تامین اقلام مورد نیاز مشارکت داشته باشند.


نوشته شده در   دوشنبه 13 آذر 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode