ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 14 ارديبهشت 1403
جمعه 14 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 10 آذر 1391     |     کد : 46594

امام جمعه تبریز: مصالح کشور را فدای منافع شخصی نکنیم

امام جمعه تبریز با بیان اینکه نمایندگان مجلس شهید مدرس را الگوی عملی خود قرار دهند، گفت: همه باید منافع ملی و مردمی را در نظر گرفته و مصالح کشور را فدای منافع شخصی نکنیم.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه نمایندگان مجلس شهید مدرس را الگوی عملی خود قرار دهند، گفت: همه باید منافع ملی و مردمی را در نظر گرفته و مصالح کشور را فدای منافع شخصی نکنیم.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محسن مجتهد شبستری امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز در مصلای امام خمینی(ره) تبریز ضمن گرامیداشت سالروز شهادت آیت‌الله مدرس، وی را مجاهدی وارسته عنوان کرد که ساده زیستی،درایت، اخلاق و منش وی باید سرمشق نمایندگان مجلس باشد.

وی اضافه کرد: همه باید منافع ملی و مردمی را در نظر گرفته و مصالح کشور را فدای منافع شخصی و حب و بغض با دیگران نکنند.

خطیب جمعه تبریز با بیان اینکه مرحوم مدرس به فکر مصالح ملت، جامعه و مردم بود و هیچگونه منافع شخصی را در نظر نداشت.

آیت‌الله شبستری با بیان اینکه نمایندگان مجلس مدرس را الگو خود قرار دهند، تاکید کرد: نمایندگان مجلس با همدلی، اتحاد و با پیروی از ولی فقیه، مصالح کشور را در نظر بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: نظارت بر عملکرد قوه قضائیه از جمله وظایف نمایندگان مجلس بوده و به نحو احسن عمل کنند.

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: این مجلس مایه امید است تا ببینیم در مقام عمل چه پیش می‌آید و امیدواریم در مقام عمل ثمرات شیرین به ملت و کشور عاید شود.

جنگ غزه پیروزی مستقیم ایران بود

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی با یادآوری جنگ هشت روزه غزه با رژیم صهیونیستی تاکید کرد: پیروزی مردم غزه در این جنگ پیروزی مسلمانان و پیروزی مستقیم جمهوری اسلامی ایران بود.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: نگاه به اوضاع منطقه و جهان به خوبی دست برتر جمهوری اسلامی را در این تحولات نشان می‌دهد.

وی با تأکید بر اینکه یکی از دلایل جنجال‌های صورت گرفته علیه جمهوری اسلامی توفیقات کسب شده است، افزود: در مقایسه سیاست خاورمیانه‌ای غربی‌ها و سیاست خاورمیانه‌ای جمهوری اسلامی به وضوح مشاهده می‌شود که سیاست منطقه‌ای جمهوری اسلامی به اهداف خود نزدیک شده است.

آیت‌الله شبستری تاکید کرد: در سایه پیروی از رهنمودهای رهبری در بیداری اسلامی و تحولات جهان ایران دست برتر داشته و خواهد داشت.

وی تصریح کرد: ملتی که عشق شهادت در دل کوچک و بزرگش موج می‌زند و در مکتب حسینی تربیت شده‌اند هیچ قدرتی نمی‌تواند با او مقابله کند.


نوشته شده در   جمعه 10 آذر 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode