ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 8 آذر 1391     |     کد : 46491

توجه به نیازهای سالمندان در رأس خدمات‌رسانی شهرداری تبریز

شهردار تبریز از ارائه خدمات مناسب به قشر سالمندان تبریز از سوی مجموعه شهرداری طی سال‌های اخیر خبر داد و گفت: توجه به نیازهای سالمندان در راس خدمات رسانی این مجموعه شهری قرار دارد.

خبرگزاری مهر: شهردار تبریز از ارائه خدمات مناسب به قشر سالمندان تبریز از سوی مجموعه شهرداری طی سال‌های اخیر خبر داد و گفت: توجه به نیازهای سالمندان در راس خدمات رسانی این مجموعه شهری قرار دارد.
به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا نوین امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به ارائه خدمات و تسهیلات رفاهی و اجتماعی مناسب و حداکثری به سالمندان جامعه از سوی مدیریت شهری تبریز طی سال‌های گذشته افزود: شاخص‌ترین اقدام و خدمت ارائه شده از سوی مدیریت شهری تبریز طی یک سال گذشته به قشر سالمندان تبریز، طراحی و توزیع کارت منزلت به سالمندان بالای 65 سال تبریزی بود که طی این مدت بالغ بر 25 هزار کارت منزلت بین این عزیزان توزیع شده و توزیع این کارت برای باقیمانده سالمندان همچنان ادامه دارد.

وی در ادامه با اشاره به ویژگی‌ها و قابلیت های کارت‌های منزلت توزیع‌ شده افزود: ویزیت رایگان در کلینیک امام رضا (ع) شهرداری ، استفاده رایگان از اتوبوس‌های شرکت واحد تبریز ، استفاده از امکانات و تجهیزات رفاهی و تفریحی ائل‌گلی ، استفاده رایگان از تله‌کابین عون‌بن‌علی برای سالمندان با تخفیف 50 درصدی برای همراهان آنان و استفاده رایگان از امکانات ورزشی ، رفاهی و تفریحی باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری تبریز از جمله قابلیت‌ها و کارکردهای کارت‌های منزلت توزیعی در بین سالمندان تبریزی است.

سال 92، سال پوست اندازی عمرانی تبریز

علیرضا نوین امروز در جلسه شهرداران مناطق 10 گانه تبریز با اشاره بر لزوم برنامه ریزی دقیق فنی و عمرانی برای پیش بینی و تدوین طرح ها و پروژه های جدید در سال 92 و نیز برنامه ریزی برای تسریع روند اجرایی برخی طرح های در دست اجرا از سوی مدیریت شهری تبریز افزود: دستورات لازم برای برنامه ریزی کلان و دقیق عمرانی و نیز پیش بینی و تدوین طرح ها و پروژه های عمرانی خدماتی جدید از سوی شهرداری تبریز برای سال آینده به تمامی مناطق 10 گانه و نیز معاونت عمرانی شهرداری صادر شده و این مجموعه ها موظف به ارایه طرح ها و پیشنهادات لازم در این خصوص شده اند.

وی تصریح کرد: با توجه به آغاز مراحل بودجه نویسی سال آتی در شهرداری تبریز و از آن جایی که بخش قابل توجهی از بودجه سالانه را طرح ها و پروژه های عمرانی و خدماتی در بر می گیرد ، از این رو به تمامی مناطق ابلاغ گردیده تا همزمان با تدوین ردیف های لایحه بودجه سال آینده ، نسبت به برنامه ریزی های لازم عمرانی اقدامات لازم انجام را انجام دهند.

شهردار تبریز در عین حال با مثبت ارزیابی کردن روند همزمان بودجه نویسی و نیز برنامه ریزی عمرانی برای سال آینده تبریز از سوی شهرداری ابراز امیدواری کرد سال آینده ، سالی موفق و پربار به لحاظ اجرایی و خدماتی برای شهرداری تبریز باشد.

دبیر دومین جایزه ادبی تبریز منصوب شد

طی حکمی از سوی مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز دبیر دومین جایزه ادبی تبریز منصوب شد.

سیدرضا علوی، حسین مهرنگ را به عنوان دبیر این رخداد ادبی منصوب کرد.

در این حکم که از سوی مدیرعامل سازمان صادر شد با اشاره به سوابق علمی و فرهنگی وی آمده است: نظر به تجارب و پژوهش های ارزشمند جنابعالی در حوزه زبان وادبیات فارسی، تسلط به مبانی داستان و شعر معاصر و شناخت سیر تطور تاریخ ادبیات فارسی، جنابعالی را به عنوان دبیر علمی دومین جایزه ادبی تبریز منصوب می نمایم.

در این حکم همچنین با اشاره به اهمیت محتوایی دومین دوره جشنواره جایزه ادبی تبریز آمده است: امید است با استعانت از درگاه ایزد منان و بهره گیری از تجارب غنی خود در سیر فعالیت های علمی و پژوهشی خود، به حفظ شان و منزلت این رخداد فرهنگی تلاش نمایید.

حسین مهرنگ استاد دانشگاه، شاعر و نویسنده تبریزی است که فعالیت ها و پژوهش های متعددی در حوزه ادب فارسی به انجام رسانده است.


نوشته شده در   چهارشنبه 8 آذر 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode