ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 15 ارديبهشت 1403
شنبه 15 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 14 آبان 1391     |     کد : 45369

وضعيت بودجه هاي فرهنگي در آذربايجان شرقي مناسب نيست

مديرکل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي با تأکيد بر اينکه اقتصاد ما بايد فرهگي باشد اعلام کرد: وضعيت بودجه هاي فرهنگي در آذربايجان شرقي مناسب نيست.

مديرکل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي با تأکيد بر اينکه اقتصاد ما بايد فرهگي باشد اعلام کرد: وضعيت بودجه هاي فرهنگي در آذربايجان شرقي مناسب نيست.

به گزارش روابط عمومي اداره كل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي، حجت‌الاسلام حميد عظيمي در همايش ارائه راهکارهاي عملي براي تحقق هدف توليد ملي ،حمايت از کار و سرمايه ايراني که در سالن همايش‌هاي تبليغات اسلامي استان برگزار شد، اعلام کرد: در حال حاضر وضعيت بودجه‌هاي فرهنگي خوشايند نيست ولي لازم است دولت و مجلس شوراي اسلامي با اتخاذ تدابير مناسب در اين زمينه بيش از پيش از مقوله فرهنگ حمايت کنند.

وي با بيان اينکه ضروريست در اين برهه زماني حساس به مقوله فرهنگ بيش از پيش توجه شود، ابراز داشت: بي توجهي به مسائل فرهنگي در کنار مسائل اقتصادي زيانبار است و تمامي دستگاه هاي دولتي و خصوصي بايد به همان اندازه که به مسائل اقتصادي مي انديشند در کنار آن به مسائل فرهنگي نيز توجه شاياني داشته باشند.

حجت الاسلام عظيمي ضمن تاکيد بر عملي تر کردن فعاليت ها براي تحقق شعار سال اظهار داشت: تلاش براي تحقق شعار سال همت همگاني مي طلبد و همه بايد در اين راستا دوشادوش يکديگر به اين مهم جامه عمل بپوشانند.

مدير کل تبليغات اسلامي در ادامه افزود:حمايت از کار و سرمايه ايراني دو معنا دارد يکي اينکه همه بايد از توليدات داخلي استفاده کنيم و ديگري اينکه کيفيت کالاهاي داخلي را بالا ببريم تا بتوانيم در زمينه توليدات خودکفايي کامل داشته باشيم.منظور از توليد ملي فقط توليد صنعتي نيست بلكه اعم از توليد فكر ،توليد علم ،توليد در بخش كشاورزي بالاخره توليد ملي در تمام زمينه هاست.و در صورت توسعه پايدار مي ماند كه موزون و در تمام عرصه ها همچون فرهنگي ،اقتصادي، سياسي و نظامي باشد.و در اين ميان همچنان معتقديم انقلاب ما انقلابي فرهنگي است و فرهنگ زير بناست.و مسايل اقتصادي و ديگر مسايل رو بناست.

حجت الاسلام حميد عظيمي گفت: درست است که در مجلس شوراي اسلامي مبالغ قابل قبولي براي مقوله فرهنگي تصويب مي شود ولي مبلغي پايين تر از مبلغ تصويبي به ادارات و دستگاه هاي دولتي ابلاغ مي شود.

وي همچنين گفت: از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي خواهشمنديم که تصويب قوانيني در خصوص حمايت بيشتر از فعاليت هاي فرهنگي را در اولويت کارهاي خود قرار دهند تا در آينده شاهد ريشه کن شدن تهاجمات فرهنگي غرب به ايران اسلامي باشيم.


نوشته شده در   يکشنبه 14 آبان 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode