ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 14 ارديبهشت 1403
جمعه 14 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 13 آبان 1391     |     کد : 45311

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی: تبیین واقعه غدیر برای نسل‌های آینده ضروری است

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی یادآوری وظیفه پدران شیعه در بازگویی جریان و واقعه غدیر به فرزندان خود گفت: اگر به درستی غدیر را به نسل‌های بعدی تببین نکنیم، در حق علی (ع) و مکتب شیعه کوتاهی کردیم.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی یادآوری وظیفه پدران شیعه در بازگویی جریان و واقعه غدیر به فرزندان خود گفت: اگر به درستی غدیر را به نسل‌های بعدی تببین نکنیم، در حق علی (ع) و مکتب شیعه کوتاهی کردیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، حجت‌الاسلام حمید عظیمی ظهر امروز در همایش بزرگ غدیر در سراب اظهار کرد: غدیر بسان چشمه‌ای جاری باید در طول اعصار مختلف تا ظهور حضرت مهدی(عج) جریان داشته باشد.

وی با یادآوری وظیفه پدران شیعه در بازگویی جریان و واقعه غدیر به فرزندان خود افزود: اگر به درستی غدیر را به نسل‌های بعدی تببین نکنیم، در حق علی (ع) و مکتب شیعه کوتاهی کردیم.

حجت‌الاسلام عظیمی با بیان فرازهایی از خطبه غدیر تصریح کرد: پیامبر اسلام بارها بر حق امامت و ولایت علی(ع) و نیز فرزندانش تاکید کردند.

وی با اظهار تاسف از اینکه در آن زمان مردم حق را از باطل و سره را از ناسره تشخیص ندادند، بیان داشت: حرف‌های پیامبر و طرف خطاب ایشان فقط در مردمان حاضر خلاصه نمی‌شد بلکه پیامبر بزرگ اسلام با تمام امت خود تا قیام قیامت سخن می‌گفت و غدیر اتمام حجتی با همه مردم بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی با طرح این پرسش که چرا با وجود تاکیدات مداوم رسول گرامی اسلام امامت و ولایت با خلافت و پادشاهی منتهی شد ابرازداشت: زمانی که معاویه بر منبر پیامبر نشست و امامان شیعه به حاشیه رانده شدند، انحراف در مسیر راستین اسلام صورت گرفت و اکنون نیز جدال بین ولایت و حقیقت با پادشاهی و نیرنگ ادامه دارد.

وی همچنین با اشاره به سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکایی جهانخوار گفت: دانشجویان پیرو امام و ولایت با دورریختن لانه فساد و توطئه چینی انقلاب نوپای اسلامی را بیمه کردند.

از صبح امروز به همت سپاه ناحیه سراب و همکاری ستاد بزرگداشت غدیر شهرستان سراب مراسم بازسازی و شبیه خوانی غدیر با همکاری گروه‌های مختلف هنری و فرهنگی در سالن 3 هزار نفری تربیت بدنی سراب اجرا شد. 


نوشته شده در   شنبه 13 آبان 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode