ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 12 آبان 1391     |     کد : 45271

آیت الله شبستری: ندای لبیک یا رسول الله در سراسر جهان طنین انداز است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: به رغم خواسته آمریکایی ها با انتشار فیلم موهن علیه پیامبر اسلام (ص) ، ندای لبیک یا رسول الله در سرتاسر جهان طنین انداز است.

خبرگزاری مهر : نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: به رغم خواسته آمریکایی ها با انتشار فیلم موهن علیه پیامبر اسلام (ص) ، ندای لبیک یا رسول الله در سرتاسر جهان طنین انداز است.
به گزارش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام محسن مجتهد شبستری در خطبه های نماز جمعه شهر تبریز با بیان این مطلب اظهار داشت: سران آمریکا در چندین سال اخیر به ناچار دست به کارهای بچگانه ای از جمله تحریک سران کشور میانمار مبنی بر قتل عام و آواره ساختن مسلمانان میانماری ، دخالت در امور داخلی کشور سوریه و پول دادن به مزدوران برای ایجاد یک جنگ داخلی و همچنین با اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) ، قصد تفرقه بین مسلمانان را دارند ، اما غافل از اینکه با این کارهایشان ، ندای لبیک یا رسول الله را در جهان بیش از پیش طنین انداز کرده اند.

وی افزود: اگر روزی به عنوان روز جهانی نفرت از آمریکا نامگذاری شود ، مطمئنا بزرگترین راهپیمایی در سرتاسر جهان صورت می گیرد.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه نه تنها مسلمانان جهان از آمریکا متنفرند بلکه خود مردم آمریکا نیز از کارهای سران کشورشان خسته شده اند ، تصریح کرد: هم اکنون 99 درصد جمعیت آمریکا از سران بی کفایت و سیاست های نادرست آمریکا خسته شده اند و این نفرت را می توان در جنبش وال استریت مشاهده کرد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران قصد هیچ گونه مذاکره با آمریکا را ندارد ، اظهار کرد: تا زمانی که آمریکا سیاست های خود را تغییر نداده ، اموال دولت جمهوری اسلامی را برنگردانده و همچنین خسارت هایی که بر مسلمانان وارد کرده جبران نکند ایران پای مذاکره با این کشور نخواهد نشست.

حجت الاسلام مجتهد شبستری ضمن تقدیر از سران سه قوه مبنی بر لبیک گویی به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص وحدت ملی اظهار داشت: همه مردم و مسئولین با تبعیت از بیانات رهبر معظم انقلاب ، بر حفظ وحدت توجه داشته باشند.


نوشته شده در   جمعه 12 آبان 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode