ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 16 شهريور 1388     |     کد : 4526

رهبر معظم انقلاب در ديدار هوگو چاوز:شكست‌هاي پي‌درپي آمريكا نشانگر واقعيت انكارناپذير "تغيير دنيا " است

رهبر معظم انقلاب در ديدار هوگو چاوز:شكست‌هاي پي‌درپي آمريكا نشانگر واقعيت انكارناپذير "تغيير دنيا " است...

رهبر معظم انقلاب در ديدار هوگو چاوز:شكست‌هاي پي‌درپي آمريكا نشانگر واقعيت انكارناپذير "تغيير دنيا " است

رهبر انقلاب اسلامي در ديدار هوگو چاوز با يادآوري ناكامي هاي آمريكا در مناطق مختلف خاطرنشان كردند: شكست‌هاي پي در پي و كاهش ابهت و قدرت آمريكا نشان دهنده واقعيت انكارناپذير "تغيير دنيا " است.

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري، حضرت آيت الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي امروز در ديدار هوگو چاوز رئيس جمهور ونزوئلا و هيأت همراه تأكيد كردند: جمهوري اسلامي ايران و ونزوئلا بايد با افزايش بيشتر همكاري‌ها و گسترش آن زمينه قدرت و استحكام بيش از پيش جبهه تازه تأسيس شده استقلال را فراهم كنند.

ايشان تقويت معنوي و روحي را لازمه ايستادگي در مقابل دشمنان دانستند و افزودند: اگر روحيه شكست ناپذيري و مقاومت در درون انسان بوجود آيد، در صحنه عمل نيز شكست و هزيمتي نخواهد بود.

رهبر انقلاب اسلامي با يادآوري ناكامي هاي امريكا در مناطق مختلف خاطرنشان كردند: شكست‌هاي پي در پي و كاهش ابهت و قدرت امريكا نشان دهنده واقعيت انكارناپذير "تغيير دنيا " است.

حضرت آيت الله خامنه اي با اشاره به شكست ها و هزينه هاي بالاي امريكا در عراق، افغانستان، لبنان، و فلسطين تأكيد كردند: ناكامي امريكا در مورد جمهوري اسلامي ايران شديدتر از مناطق ديگر است.

ايشان افزودند: شرايط در امريكاي لاتين نيز تغيير كرده و در اين منطقه كه حياط خلوت امريكا ناميده مي شد، اكنون قدرتي شكل گرفته كه در حال رشد روزافزون است.

رهبر انقلاب اسلامي موفقيت هاي جبهه مقاومت را مرهون اراده و تلاش انسانها و كمك پروردگار دانستند و خاطرنشان كردند: اين تلاشها بايد افزايش يابد تا قدرت جبهه مقاومت روز بروز بيشتر شود.

حضرت آيت الله خامنه اي همراهي و همكاريهاي سياسي را يكي از لوازم افزايش قدرت برشمردند و تأكيد كردند: در كنار هماهنگي‌هاي سياسي، بايد همكاري‌هاي صنعتي، اقتصادي، بانكي و حمل و نقل ايران و ونزوئلا نيز بيش از پيش گسترش يابد.

 


نوشته شده در   دوشنبه 16 شهريور 1388  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode