ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 11 آبان 1391     |     کد : 45244

رئیس‌جمهور فردا به مناطق زلزله‌زده می‌رود

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: رئیس‌جمهور فردا برای دومین بار به مناطق زلزله‌زده ارسباران سفر می‌کند.

 استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: رئیس‌جمهور فردا برای دومین بار به مناطق زلزله‌زده ارسباران سفر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضابیگی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: دکتر احمدی‌نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران فردا (پنج‌شنبه 11 آبان) به منظور بازدید از روند بازسازی مناطق زلزله‌زده و دیدار و گفت‌وگو با مردم این مناطق به استان آذربایجان‌شرقی سفر می‌کند.

وی افزود: در این سفر که دومین سفر دکتر احمدی‌نژاد به مناطق زلزله‌زده خواهد بود، رییس‌جمهور ضمن بازدید از چگونگی ساخت‌وساز در این مناطق، چند واحد مسکونی بازسازی شده را نیز به طور نمادین به صاحبان آنها تحویل خواهد داد.

علیرضابیگی به حضور مقام معظم رهبری در مناطق زلزله‌زده در اولین روزهای وقوع حادثه اشاره کرد و گفت: حضور معظم‌له تمام توطئه‌های دشمن را خنثی کرد و صحنه‌هایی که در این حضور به ثبت رسید حاکی از عمق دلبستگی و محبت مردم نسبت به ایشان بود و نشان داد که ارتباط صمیمانه‌ای بین مردم و رهبری و دولت وجود دارد.

وی افزود: با وجود اینکه تمام تلاش خود را برای تامین امکانات مورد نیاز آسیب‌دیدگان انجام می‌دادیم اما قادر به برقراری آرامش در این مناطق نبودیم و حضور رهبری در جمع مردم مصیبت‌دیده این آرامش را ایجاد کرد.

استاندار آذربایجان‌شرقی حضور مقام معظم رهبری در جلسه ستاد بحران استان را یک حادثه تاریخی عنوان کرد و گفت: ایشان نکات مهمی را در این جلسه مطرح کردند از جمله اینکه نباید از کمک‌های مردمی احساس استغنا شود و اجازه دهید مردم همچنان در صحنه باشند.

وی خاطرنشان کرد: تعاریف رهبری از منطقه ارسباران و تعبیر ایشان مبنی بر اینکه حادثه زلزله می‌تواند سکوی پرش عمران و آبادانی منطقه باشد ما را در ادامه مسیر مصمم‌تر کرد و انرژی مضاعفی به مسئولان امر بخشید.

براساس این گزارش، همچنین با حضور رئیس‌جمهور آغاز عملیات آبگیری سد شهریار میانه به عنوان بزرگترین سد بتنی دوقوسی شمال‌‌غرب کشور آغاز می‌شود.

این سد در 39 کیلومتری شمال‌شرقی شهرستان میانه به منظور تامین نیاز آبی اراضی و شالیزارهای استان گیلان و جبران کاهش حجم مخزن سد سفیدرود توسط شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی اجرا شده است.


نوشته شده در   پنجشنبه 11 آبان 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode