ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 28 ارديبهشت 1403
جمعه 28 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 11 شهريور 1391     |     کد : 42073

استفاده از ظرفيت جنبش عدم تعهد براي مقابله با تروريسم

رهبر معظم انقلاب در ديدار رئيس جمهور پاكستان ‌همگرايي كشورهاي اسلامي و استفاده از ظرفيت جنبش عدم تعهد را، براي مقابله با تروريزم ضروري خواندند و افزودند: بايد همه در مقابل زورگويي ها و تحميلات قدرتهاي بزرگ احساس مسئوليت كنيم و در مقابل آن بايستيم.

رهبر معظم انقلاب مطرح كردند:
استفاده از ظرفيت جنبش عدم تعهد براي مقابله با تروريسم
جام جم آنلاين: رهبر معظم انقلاب در ديدار رئيس جمهور پاكستان ‌همگرايي كشورهاي اسلامي و استفاده از ظرفيت جنبش عدم تعهد را، براي مقابله با تروريزم ضروري خواندند و افزودند: بايد همه در مقابل زورگويي ها و تحميلات قدرتهاي بزرگ احساس مسئوليت كنيم و در مقابل آن بايستيم.
به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني دفتر مقام معظم رهبري، رهبر انقلاب اسلامي همچنين در ديدار رئيس جمهور پاكستان، تروريسم را موجود مزاحم تحميل شده از جانب غرب به ملتهاي منطقه دانستند و خاطرنشان كردند: امريكا و قدرتهاي غربي هرجا پا بگذارند شر و فساد و ناامني به همراه مي آورند.

ايشان،‌همگرايي كشورهاي اسلامي و استفاده از ظرفيت جنبش عدم تعهد را، براي مقابله با تروريزم ضروري خواندند و افزودند: بايد همه در مقابل زورگويي ها و تحميلات قدرتهاي بزرگ احساس مسئوليت كنيم و در مقابل آن بايستيم.

حضرت آيت الله خامنه اي با يادآوري احساس و نگاه مثبت ايرانيان به ملت مسلمان، مؤمن، صميمي و با فرهنگ پاكستان افزودند: اميدواريم با ياري خداوند مشكلات تحميل شده به پاكستان پايان يابد.

آقاي آصف زرداري نيز، روابط دو ملت را روابطي عميق و خويشاوندي خواند و با اشاره به تلاش اسلام آباد براي گسترش روابط گفت: ايده هاي حكيمانه شما درباره وحدت و ايستادگي كاملاً مورد قبول ماست.

رئيس جمهور پاكستان با قدرداني از برگزاري خوب و موفق اجلاس سران افزود: اين اجلاس به جهانيان نشان مي‌دهد كه مشكلات خود را بايد چگونه حل كنند.


نوشته شده در   شنبه 11 شهريور 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode