ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 14 ارديبهشت 1403
جمعه 14 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 23 تير 1391     |     کد : 39503

هدف موسسات قرآنی پرهیز از اختلاف و تنش باشد

مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: موسسات قرآنی باید تلاش کنند تا در محیطی به دور از تنش و اختلاف و با صمیمیت و اخلاص فعالیت کنند تا هدف اصلی سازمان که افزایش فرهنگ اسلامی و دینی مردم است زمین نماند.

 مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: موسسات قرآنی باید تلاش کنند تا در محیطی به دور از تنش و اختلاف و با صمیمیت و اخلاص فعالیت کنند تا هدف اصلی سازمان که افزایش فرهنگ اسلامی و دینی مردم است زمین نماند.
به گزارش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین حمید عظیمی پیش از ظهر امروز پنجشنبه در جلسه مجع دارالقرآن آذربایجان شرقی گفت: خوشبختانه در سایع انقلاب اسلامی و برکات آن فعالیت های قرآنی در کشور اسلامی توسعه بسیار خوبی یافته است.

وی افزود: در حال حاضر پرچمدار فعالیت های قرآنی کشور سازمان تبلیغات اسلامی است که با همکاری موسسات قرآنی تحت نظر خود فعالیت های خود را به شکل شبکه ای در بین شهرها و روستاها تعمیم داده و می کوشد تا قران را وارد بطن جامعه و روابط اجتماعی آن کند.

عظیمی تصریح کرد: در این بین باید کوشید تا با برگزاری کلاس های تفسیر قرآن آموزه های آن در داخل این کشور اسلامی جاری و ساری شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی همچنین بر تلاش موسسات قرآنی برای تربیت 10 میلیون حافظ قرآنی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری تاکید کرد و گفت: باید گزارشات سالانه موسسات قرآنی شامل تربیت چندین نفر حافظ کل قرآن باشد که الحمدالله با اجرایی قانون نیم درصد دیگر جای بهانه ای برای ان باقی نمانده است.

عظیمی با اشاره به اهمیت داشتن یک زندگی قرآنی ادامه داد: درست است که انسان در دنیا برای زندگی خلق شده است ولی نه هر نوع زندگانی بلکه زندگی ای که قرآن آن را برای یک مسلمان واقعی تعریف می کند و متفاوت از زندگی بعضی انسان های به ظاهر مسلمان است.

وی گفت : بر اساس آیات قرآن آن نوع زندگی مورد تایید قرآن است که بر اساس عمل صالح باشد و از این لحاظ تفاوتی بین زن و مرد نیست بلکه بالاترین ملاک ، تقواست. 



نوشته شده در   جمعه 23 تير 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode