ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 14 ارديبهشت 1403
جمعه 14 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 18 تير 1391     |     کد : 39260

هدف شورا و شهرداری توسعه زیربنایی تبریز است

عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: هدف و عزم جدی شورای اسلامی شهر و شهرداری تبریز طی سال‌های گذشته توسعه و پیشرفت متوازن تبریز در تمامی ابعاد بوده و مدیریت شهری به اهداف خود در این بخش دست یافته است.

 عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: هدف و عزم جدی شورای اسلامی شهر و شهرداری تبریز طی سال‌های گذشته توسعه و پیشرفت متوازن تبریز در تمامی ابعاد بوده و مدیریت شهری به اهداف خود در این بخش دست یافته است.
به گزارش خبرگزاری مهر ، شهرام دبیری پیش از ظهر امروز شنبه که در آئین بهره‌برداری از طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی خدماتی شهرک آناخاتون سخن می‌گفت با تأکید بر عزم جدی مدیریت شهری برای تحقق اهداف توسعه تبریز در افق تبریز 1404 افزود: گام‌های اولیه و آغازین برای رسیدن به این چشم‌انداز از سوی شورای اسلامی شهر و شهرداری تبریز برداشته شده و در حال حاضر به جرأت می‌توان گفت ، تبریز یکی از آبادترین و توسعه یافته‌ترین شهرهای کشور به شمار می‌رود.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز در ادامه با مثبت ارزیابی‌کردن خدمات و اقدامات شهرداری تبریز طی سال‌های اخیر گفت: شهرداری تبریز در دور جدید افتتاح ها و بهره برداری های عمرانی خود و در راستای سیاست های شورای شهر ، پروژه های جدیدی را آماده بهره برداری کرده که این امر نشان دهنده تلاش مجموعه مدیریت شهری برای پاسخگویی به مطالبات شهروندان و تسریع روند توسعه تبریز است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اعلام اینکه در سال های گذشته از شهرداری به عنوان سازمان خدماتی یاد می شد، تاکید کرد: خوشبختانه در سایه تلاش های شهرداری تبریز در سال های گذشته این سازمان مردمی را به یک نهاد اجتماعی و فرهنگی تبدیل کرده است.

دبیری همچنین با اشاره به اینکه عملکرد مجموعه شهرداری تبریز در خدمت رسانی به مردم قابل تقدیر است گفت: این حجم از خدمات‌رسانی از سوی شهرداری تبریز طی سال‌های گذشته نسبت به دوره‌های قبل از آن کم نظیر بوده و همه شهروندان قدردان عملکرد شهرداری هستند.

دبیری تاکید کرد: شورای سوم شهر تبریز از آغاز فعالیت همواره توجه خاصی به انجام کارهای علمی و کارشناسی داشته و مدیریت برنامه‌محور را در دستور کار خود قرار داده است که نمونه بارز آن تدوین و اجرای موفق برنامه پنج ساله تبریز 90 بود که با موفقیت اجرا شد.

وی در پایان سخنان خود افزود: استقرار مدیریت برنامه محور در رأس هرم مدیریتی شهرداری و نیز تلاش شبانه روزی مدیران و پرسنل شهرداری برای تحقق اهداف توسعه باعث شده است که ما امروز شاهد تحولات و تغییرات گسترده ای در حوزه مدیریت شهری تبریز باشیم و نام تبریز به عنوان شهری پیشگام در کشور مطرح شود.


نوشته شده در   يکشنبه 18 تير 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode