ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 23 تير 1388     |     کد : 3809

توصیه آیت الله سبحانی در خصوص اختلاط زن و مرد

راندمان و بازده فعاليت دانش‌آموزان طبق بررسي‌هاي به عمل آمده در مدارسي كه دانش‌آموزان به صورت جداگانه مشغول تحصيل هستند، بسيار بالاتر بوده است...

راندمان و بازده فعاليت دانش‌آموزان طبق بررسي‌هاي به عمل آمده در مدارسي كه دانش‌آموزان به صورت جداگانه مشغول تحصيل هستند، بسيار بالاتر بوده است.

 به گزارش «شعیه نیوز» به نقل از فارس، يكي از مراجع تقليد قم گفت: بايد در محيط‌هاي كاري اختلاط زن و مرد به حداقل رسيده و موازين اسلامي رعايت شود.‌

آيت‌الله جعفر سبحاني يكشنبه شب‌ در ديدار اعضاي كارگروه عفاف و حجاب استان قم در سخناني با اشاره به تاكيدات دين مبين اسلام مبني بر رعايت حجاب از سوي مردان و زنان تاكيد كرد: حجاب براي بانوان مسلمان همچون صدفي است كه از يك گوهر حفاظت مي‌كند.

وي با اشاره به تاكيدات دين مبين اسلام مبني بر جلوگيري از اختلاط زن و مرد تاكيد كرد: مسئولان بايد توجه داشته باشند كه در محيط‌هاي كاري از ايجاد اختلاط بين زن و مرد جلوگيري كنند.

آيت‌الله سبحاني اهميت رعايت شرايط دين مبين اسلام در خصوص ‌ارتباط‌ زن و مرد را مورد تاكيد قرار داد و گفت: در غرب به اين مسئله توجهي نمي‌شود و به همين دليل ما شاهد هستيم كه غربي‌ها در اين خصوص با مشكلات بسيار زيادي رو به رو هستند.

وي با اشاره به وجود مدرسه‌هايي كه در آن دختران و پسران به صورت مختلط مشغول تحصيل هستند، خاطرنشان كرد: راندمان و بازده فعاليت دانش‌آموزان طبق بررسي‌هاي به عمل آمده در مدارسي كه دانش‌آموزان به صورت جداگانه مشغول تحصيل هستند، بسيار بالاتر بوده است.

اين مرجع تقليد با اشاره به از هم پاشيده شدن نظام خانواده در غرب گفت: ما اين روزها شاهد هستيم كه عليه مسلمانان جنايات مختلفي صورت مي‌گيرد و در آخرين اقدامات انجام شده بانوي محجبه مسلمان در دادگاه آلمان به دست يك فرد نژادپرست با ضربات چاقو كشته مي‌شود.

وي با انتقاد از ‌موضع‌گيري ‌آلمان در برابر اين جنايت تاكيد كرد: البته اين روزها زنان غربي به خوبي درك كرده‌اند كه دين مبين اسلام به زن ارزش و بهاي ويژه‌اي مي‌دهد و اين در حالي است كه غرب به زن به عنوان يك كالا مي‌نگرد.

 


نوشته شده در   سه شنبه 23 تير 1388  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode