ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 29 خرداد 1403
سه شنبه 29 خرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 12 فروردين 1391     |     کد : 34721

هماهنگی در میزبانی بهترین هدیه نوروزی آذربایجان شرقی به گردشگران بود

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی با تاکید بر ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات از طرف تک تک دستگاه‌های عضو ستاد دایمی تسهیلات سفر استان گفت: هماهنگی بین اعضای ستاد بهترین هدیه نوروزی آذربایجان شرقی به گردشگران بود.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی با تاکید بر ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات از طرف تک تک دستگاه‌های عضو ستاد دایمی تسهیلات سفر استان گفت: هماهنگی بین اعضای ستاد بهترین هدیه نوروزی آذربایجان شرقی به گردشگران بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمد اشرف‌نیا صبح امروز در بازدید از دبیر خانه ستاد و فعالیت ستاد تسهیلات سفر استان اظهار کرد: طی روزهای سپری شده از تعطیلات نوروزی، با اقدامات انجام گرفته در شهرهای استان، آذربایجان شرقی میزبان شایسته‌ای برای گردشگران نوروزی بود.

وی خاطرنشان کرد: نباید به توانمندی‌های موجود قانع باشیم بلکه باید در جذب گردشگر افق‌های وسیع‌تری را نیز مدنظر داشته و نظارت و کنترل در ایام نوروز با جدیت و اهتمام بیشتری توسط دستگاه‌های مربوطه انجام شود.

وی یادآور شد: صنعت گردشگری موضوع گسترده و قابل توجهی است که باید در آن همواره خودمان را با کشورهای پیشرفته مقایسه کرده و نتیجه این اقدامات را در افزایش گردشگر ورودی به استان و رضایت آنها مشاهده کنیم.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: ساخت مجتمع‌های بین راهی و توجه ویژه به مناطق نمونه گردشگری برای ایجاد امکانات رفاهی و خدماتی از اقدامات مشهود سازمان میراث فرهنگی استان در نوروز امسال بوده است.

اشرف‌نیا تصریح کرد: افزایش نمازخانه‌های سیار و چادرهای مسافرتی شهری در شهرستان‌های پر گردشگر، افزایش کیفیت اتوبوس‌های گردشگری و توجه بیشتر به خدمات جاده‌ای و اطلاع رسانی گسترده از دیگر اقدامات قابل توجه ستاد تسهیلات سفر در استان بود.

وی خاطرنشان کرد: آذربایجان شرقی استانی دارای قابلیت‌های بالای گردشگری در زمینه‌های تاریخی، طبیعی و فرهنگی است که باید این توانایی‌ها در تمام مدت به ویژه در تعطیلات نوروزی و تابستانی به گردشگران نشان داده شود.

اشرف‌نیا یادآور شد: باید از توجه ویژه و اهتمامی که دولت در زمینه گردشگری و اختصاص اعتبارات مناسب به این حوزه دارد به خوبی در استان بهره برده و آذربایجان‌شرقی را به یک مقصد نمونه گردشگری در کشور تبدیل کنیم.


نوشته شده در   شنبه 12 فروردين 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode